Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@07:04:08 GMT

گزینه بومی، رقیب اصلی کارلوس کی‌روش

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۴۴۶۰

 ایوان مخیا، کارشناس فوتبال شبکه رادیو کاراکل کلمبیا، از کارلوس کی‌روش و رینالدو روئدا، سرمربی تیم ملی شیلی به عنوان گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا نام برد.

وی در این برنامه تأیید کرد که کارلوس کی‌روش نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت تیم ملی کلمبیا است و اعلام کرد که مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور با این مرد پرتغالی ملاقاتی هم داشته‌اند اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از سوی آنها به سرمربی تیم ملی ایران ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخیا در همین حال فاش کرد که فدراسیون فوتبال کلمبیا شدیداً به استخدام رینالدو روئدا هم فکر می‌کند هرچند که هنوز با او هیچ تماسی گرفته نشده است.

روئدا که گزینه‌ای کلمبیایی محسوب می‌شود 61 سال سن دارد و ماه ژانویه سال جاری هدایت تیم ملی شیلی را برعهده گرفت. او در فاصله سال‌های 2004 تا 2006 هدایت تیم ملی کلمبیا را برعهده داشت. برخلاف کی‌روش، روئدا با تیم فعلی‌اش قراردادی طولانی مدتی دارد که او را تا پایان جام جهانی 2022 به شیلیایی‌ها متعهد کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی تیم ملی فوتبال تیم ملی فدراسیون فوتبال تیم ملی ایران کلمبیا جام جهانی تیم ملی رسانه فدراسیون فوتبال کارلوس کی روش کلمبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا

به گزارش خبرگزاری مهر، شصت و سومین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم kartagna که شانزدهم تا بیست و یکم آپریل (۲۸ فرودین تا ۲ اردیبهشت) در کلمبیا برگزار خواهد شد میزبان اصغر فرهادی به عنوان مهمان ویژه این فستیوال خواهد بود و در کنار نمایش منتخبی از فیلم‌های فرهادی، مراسم قدردانی و اهدای جایزه‌ای با عنوان استادان به این فیلمساز را برگزار خواهد کرد.

در سال‌های گذشته سینماگرانی چون مایکل داگلاس، دارن آرنوفسکی، آلخاندرو ایناریتوگونزالس، سوزان ساراندون، تیلدا سوینتن و گاسپار نوئه مهمان ویژه این رویداد در آمریکای جنوبی بوده و جایزه استادان را دریافت کرده‌اند.

این فستیوال که با ۱۲۰ هزار تماشاگر از پرمخاطب‌ترین فستیوال‌های آمریکای لاتین محسوب می‌شود، با اعلام رسمی خبر حضور اصغر فرهادی در کلمبیا، از برگزاری مسترکلاس فرهادی با فیلمسازان‌ جوان از آمریکای لاتین با عنوان «دیدار با استادان» خبر داد.

چندی پیش مراسم بزرگداشت این فیلمساز ایرانی در بلگراد نیز برگزار و جایزه victory به او اهدا شد.

کد خبر 6080965 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • ژست های ژورنالی علیرضا نیکبخت واحدی کنار زمین فوتبال (عکس)
  • کلمبیا هم خواهان پیوستن به «بریکس» است
  • ربیعی: هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی رقیب بود
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا
  • رئیس‌جمهور کلمبیا اسرائیل را به نقض قطعنامه آتش‌بس سازمان ملل متهم کرد
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس