Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت:یک هزارو 719 برنامه در زمینه های مختلف در هفته بسیج در استان خوزستان اجرا می شود.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی روز سه شنبه در نشست خبری افزود: برگزاری شب شعر، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج ، برپایی ایستگاه صلواتی در بسیج نواحی، همایش و سخنرانی ائمه جمعه ، اردوهای یک روزه و هفت روزه، جلسات روشنگری، پیاده روی خانوادگی در مناطق مختلف خوزستان ، حضور بسیجیان در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا به ویژه شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ، غبار روبی از مزار شهدا ، دیدار با علما از جمله نماینده ولی فقیه در استان ، یادواره شهدا در مساجد و مدارس شهرستان ها و همچنین کارگاه سبک زندگی از برنامه های هفته بسیج در خوزستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از اقدامات بهداشتی بسیج توسط پزشکان، پرستاران و فوق تخصص ها در استان گفت و بیان کرد: در هفت ماه گذشته پنج هزار و 645 نفر در مساجد و بیش از سه هزار و 500 دانش آموز در مدارس به رایگان توسط کادر درمانی ویزیت شدند.
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان درباره اقدامات بسیج با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره)در حوزه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی افزود: احداث و تعمیر 182 منزل مسکونی، احداث چند پل، احداث سرویس بهداشتی و حمام در مناطق محروم از جمله اقدامات بسیج در این زمینه است؛همچنین در بخش بیابان زدایی و مهار گرد وغبار اقدامات اساسی همچون کاشت نهال در سال های اخیر انجام شده است.
وی گفت: همچنین بالغ بر 14هزار میلیارد ریال به ۲۵ هزار نفر وام اعطا شده که ازاین تعداد یک هزار و 700میلیارد ریال آن وام قرض الحسنه بوده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان افزود:در تفاهم‌ نامه ای با نوسازی مدارس ۱۲ مدرسه احداث و چهار مدرسه در خوزستان تعمیر و زیباسازی شد؛ همچنین اعطای 30 جهیزیه در روستاهای محروم و توزیع 2هزارو 500 سبد معیشتی از جمله اقدامات بسیج در استان است.
سرهنگ حاجتی امنیت مردم و محلات را از اقدامات مهم بسیج بیان کرد و گفت: از روز پنجشنبه گشت های رضویون در سطح شهر و محلات آغاز می شود که در این گشت ها نیروهای بسیج در کنار نیروی انتظامی اقدام به حفظ امنیت محلات می پردازند.
وی ادامه داد: بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت است و 40 سال است که مقابل استکبار و ابرقدرت های جهان ایستادگی کرده است.
هفته بسیج از 29 آبان تا پنج آذر (سالروز تشکیل بسیج مستضعفان) برگزار می شود.
7165 / 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سپاه وليعصر عج خوزستان هفته بسيج اردوهاي جهادي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان از برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در این منطقه خبر داد و گفت: رسم دیرین، شهر زندگی و اصفهان جان از برنامه‌های شاخص این هفته در منطقه ۲ است.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا طبیبی با بیان اینکه رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان امسال با شعار «اصفهان شهر زنده، شهر زندگی» برگزار می‌شود، اظهار کرد: به همین مناسبت در منطقه ۲ شهرداری اصفهان ۱۲ برنامه با همکاری مجموعه‌های فرهنگی و فرهنگسراها برگزار می‌شود که از این میان ۵ رویداد ویژه است.

وی افزود: در همین راستا، رویداد «رسم دیرین» در قالب آئین گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای روز ششم اردیبهشت از ساعت ۱۷ در بوستان قلمستان برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان گفت: «شهر زندگی ۱»، جشنواره عکس از زیبایی‌های محلات منطقه ۲ است که نخستین دوره آن به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود و مراحل بعدی به مناسبت‌ها و با موضوعات متنوع شهری برگزار خواهد شد.

وی شعار این رویداد را «شهر زندگی، محله زندگی» با تاکید بر ضرورت زیست پذیری محلات دانست و خاطرنشان کرد: نخستین دوره این جشنواره ۹ محله از محله‌های قدیمی منطقه شامل آفاران، برزان، ولدان، مشکین و جاوان در شمال و بابوکان، رسالت، دهنو و بختیار دشت را به تصویر می‌کشد و در دوره‌های بعدی، موضوعاتی از جمله بزرگان و آئین‌های محلات، محور جشنواره خواهد بود.

طبیبی با اشاره به رویداد «اصفهان جان» گفت: این رویداد نیز شامل روایت‌گری اصفهان در قالب نقالی و به صورت میدانی است و از سوم تا ششم اردیبهشت از ساعت ۱۷ در محلات بابوکان، رسالت، دهنو و قلمستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر رویدادهای این هفته بیان کرد: سایر رویدادها در مراکز فرهنگی منطقه برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به اختتامیه «جشنواره نمکدون» در فرهنگسرای سراج، شب شعر جاوان و اصفهان فیروزه‌ای در فرهنگسرای معلم، مسابقه زیباترین تعریف از اصفهان با عنوان «نگاه اصفهانی»، معرفی کتاب بانوان شیعه، اردوی اصفهان گردی و سینما اسوه اشاره کرد.

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان همچنین از برگزاری هفته فرهنگی محله دهنو خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان، برنامه‌های مربوط به هفته فرهنگی دهنو با تأخیر و از نوزدهم تا بیست‌ویکم اردیبهشت برگزار می‌شود؛ در همین راستا، رویداد «باغ نو -ده نو» به عنوان پیش مقدمه رویدادهای هفته فرهنگی دهنو برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 747072

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • پیاده روی دختران رزنی به مناسبت هفته سلامت
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کاشت ۴ هزار گل در هفشجان به مناسبت هفته زمین پاک
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری زیر ذره‌بین شورای شهر | مظفر: ۲ هزار و ۸۷۴ پروژه برای سال جاری شناسایی شدند
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا
  • اجرای طرح کمپین بی‌زباله به‌مناسبت هفته زمین پاک