Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@23:47:17 GMT

ویسی: شاید فردا سرمربی بادران شدم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۴۶۳۰

ویسی: شاید فردا سرمربی بادران شدم

گزینه سرمربیگری بادران می گوید هنوز قراردادش با این باشگاه نهایی نشده است.

عبدالله ویسی در این باره به "ورزش سه" گفت: روز گذشته قرار داشتیم که انجام نشد، به احترام آقای کریمی و همسرش سفید امضا کردم  چون حرف های خوبی زدیم ولی  قرارداد من را صفر تومان زدند، به من بر خورد و به همین دلیل آن را امضا نکردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در پاسخ به این سوال که چرا امروز در تمرین بادران  شرکت نکرد هم گفت: امروز با سه چهار بزرگ فوتبال صحبت کردم و با آنها مشورت کردم و گفتند در تمرین شرکت کن و اگر به وعده هایشان عمل نکردند دیگر به تمرین نرو.  من هم به همین دلیل  تیم را تمرین دادم.

 

گزینه سرمربیگری بادران در پایان گفت: فردا ساعت 9:30 جلسه داریم و اگر مشکلات برطرف شود هستم  و اگر نشد که هیچ، می روم و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

دسته یک بادران تهران عبدالله ویسی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک بادران تهران عبدالله ویسی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اوزونیدیس» گزینه هدایت تیم ملی فوتبال یونان شد

به گزارش خبرنگار مهر، «مارینوس اوزونیدیس» سرمربی یونانی تیم فوتبال گل گهر در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر توانسته نتایج خوبی را با این تیم کسب کند و در پایان هفته بیست و سوم، گل گهر با ۳۳ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

تیم ملی فوتبال یونان که در مقدمانی جام ملت‌های یوفا نتیجه را به گرجستان واگذار کرد و از صعود باز ماند به دنبال تغییر سرمربی خود است و از این رو سایت‌های یونانی از جمله «gazzetta» در گزارشی به بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی یونان پرداخته و در آن از «مارینوس اوزونیدس» سرمربی تیم گل گهر نیز نام برده است.

در گزارش این سایت در خصوص اوزونیدیس آمده است: مارینوس در فصل جاری هدایت یک تیم ایرانی را بر عهده دارد و از آنجا که قرارداد او با باشگاه خود ۱+۱ است او می‌تواند در پایان فصل هدایت تیم ملی یونان را بر عهده بگیرد.

کد خبر 6078051

دیگر خبرها

  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • مدافع برزیلی استقلال مصدوم است/ قهری در کار نیست
  • قهر تکذیب شد؛ ستاره استقلال مصدوم است
  • خمز رفت؛ تراکتور دنبال یحیی گل‌محمدی
  • خمز از تراکتور جدا شد / گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی شد
  • گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی تراکتور شد
  • شاید امروز آخرین حضور سرمربی اسپانیایی در تمرین باشد/ خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور
  • سرمربی گل گهر گزینه هدایت تیم ملی یونان!
  • «اوزونیدیس» گزینه هدایت تیم ملی فوتبال یونان شد