Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صداوسیما در رشته حفظ کل قرآن کریم  سیدمحمد رضا رضایی از مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان ، در حفظ 25 جزء خلیل رحمانی رئیسی از مرکز دریایی کنارک ، در حفظ 20 جزء مجید رضا آخوندی از پایگاه دریایی تهران ، در حفظ 25 جزء محی الدین برخ از مرکز دریایی جاسک ، در حفظ 10 جزء حسین ملا زهی از مرکز جاسک و در 5 جزء  میثم طالبی از مرکز دریایی انزلی  برتر شناخته شدند

در رشته اذان  میثم اسماعیلی از پایگاه دریایی خرمشهر ، در رشته ترتیل حمید مرادی از پایگاه دریایی تهران ، در رشته تحقیق علی ابراهیمی از بندر انزلی و در تفسیر سطح یک و سطح دو حسین قرآنی از چاه بهار و پوریا حیدری از پایگاه دریایی تهران مقام های اول را در هررشته کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهمین دوره مسابقات قرآنی و فرهنگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور 400نفر در مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان پس از 3 روز رقابت عصر امروز پایان یافت
.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قرانی سیرجان جشنواره نیروی دریایی برترینها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش

فرمانده سپاه تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • امریکا / برنامه تبدیل سکوی نفتی به پایگاه‌‌ موشکی
  • آمریکا سکوهای نفتی را به پایگاه‌‌های موشکی تبدیل می کند
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • راه اندازی رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ایی میناب