Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@05:34:21 GMT

غایب خبرساز ترینیداد، مقابل ونزوئلا فیکس شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۴۶۶۸

غایب خبرساز ترینیداد، مقابل ونزوئلا فیکس شد

هافبک دوملیتی تیم ملی مقابل ونزوئلا در ترکیب ثابت قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس یکی از بازیکنان خبرساز فوتبال ایران طی یک هفته گذشته بوده است. هافبک ایرانی آمیان فرانسه با درخشش در این تیم یکی از امیدهای اصلی فوتبالدوستان برای حضور در ترکیب تیم ملی در بازی های جام ملت های آسیا است.


قدوس اما طی یک هفته گذشته به خاطر مساله دیگری نامش بارها بر سر زبان‌ها افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به خاطر قوانین نظام وظیفه تا پایان سال 97 نمی‌تواند به ایران بیاید و اگر این اتفاق بیفتد دیگر نمی‌تواند از کشور خارج شود. به همین خاطر این بازیکن ارزشمند در اردوی تیم ملی قبل از بازی با ترینیداد و توباگو و مسابقه با این تیم غایب بود.


ستاره تیم ملی اما مستقیما از فرانسه به قطر رفت و آنجا به اردوی تیم ملی ایران اضافه شد تا زیر نظر کی روش کارش را دنبال کند. قدوس حالا در ترکیب ثابت تیم ملی مقابل ونزوئلا قرار گرفته که نشان می‌دهد کی‌روش روی او برای مسابقات جام ملت ها حساب ویژه‌ای باز کرده است.


بی تردید با توجه به درخشش این بازیکن در لیگ فرانسه فوتبالدوستان نیز علاقه زیادی دارند تا قدوس را در ترکیب ثابت تیم ملی در جام ملت های آسیا ببینند و حالا این رویا در شرف محقق شدن است.

تیم ملی ایران سامان قدوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدا از اینکه رضا عنایتی در تصمیمی جالب مقابل مس رفسنجان در جام حذفی تعداد زیادی از بازیکنان جوان و گمنام را در ترکیب اصلی قرار داد، حضور یک بازیکن در ترکیب این تیم قابل توجه بود.

علی اصغر صادقی‌نسب بازیکن رفسنجان که در چند سال گذشته عضو مس بود و نیم فصل به جمع خودروسازان پیوست، امروز در شهر خودش فیکس شد. صادقی‌نسب که در بازی قبلی دوتیم در لیگ برتر به صورت تعویضی شانس حضور مقابل تیم سابق خودش را به دست آورده بود، امروز از سوی سرمربی پیکان غافلگیر شد و در ترکیب اصلی قرار گرفت.

این هافبک 23 ساله که در تیم امید هم شاگرد رضا عنایتی بود، در مرکز  میدان عملکرد خوبی در ترکیب خودروسازان داشت و توانست انتظارات را برآورده کند. جالب اینکه او در حالی مقابل مس به میدان رفت که همچون بازی قبلی خانواده‌اش در استادیوم بودند و نظاره‌گر بازی این بازیکن رفسنجانی شدند.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا