Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@12:40:44 GMT

گریه آقای داور بعد از بازی آلمان و هلند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۴۷۹۴

به گزارش فارس، پس از پایان دیدار آلمان مقابل هلند داور رومانیایی به خاطر درگذشت مادرش شروع به گریستن کرد و نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد.

این داور پیش از آغاز دیدار آلمان و هلند در لیگ ملت‌های اروپا متوجه درگذشت مادرش شد اما به مقامات یوفا اعلام کرد که می‌تواند این بازی را قضاوت کند.

پس از این دیدار داور رومانیایی شروع به گریستن کرد که با دلداری ویرجیل فان دایک مدافع هلندی روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلمان در آخرین دیدار خود در گلزن کرشن مقابل هلند به تساوی دو بر دو رسید تا لاله‌های نارنجی جواز حضور در جمع 4 تیم برتر لیگ ملت‌های اروپا را کسب کند.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان

در آستانه مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا مقام‌های امنیتی آلمان درباره افزایش خطر ترور هشدار داده و درخواست‌ها برای تقویت اقدامات ضد تروریستی در این کشور بالا گرفته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه "تاگس اشپیگل" در مطلبی نوشت: به گفته سازمان اطلاعات داخلی آلمان BfV ، از جمله مناقشات در خاورمیانه تأثیر قابل توجهی بر وضعیت امنیتی آلمان داشته است. توماس هالدن وانگ، رئیس BfV روز دوشنبه در برلین توضیح داد: خطر پنهان حملات با انگیزه افراط‌گرایی در نتیجه رویدادهای خاورمیانه افزایش یافته است. وی به شدت نگران "خطر افراد بسیار عاطفی" است که می توانند "انگیزه" انجام حملات در نتیجه حوادث خاورمیانه شوند.

هالدن وانگ در اینجا از "هدف های نرم"، یعنی رویدادهای عمومی به راحتی در دسترس صحبت کرد. این نهاد اطلاعاتی در آلمان قبلاً در گذشته هم هشدار داده بود که مجرمان فردی که توسط تبلیغات افراطی رادیکال شده‌اند می توانند با استفاده از سلاح های برش و چاقو که به راحتی قابل دستیابی هستند، حملاتی را انجام دهند.

هالدن وانگ در ARD گفت که "انبوهی از حوادث" وجود دارد که هرگز در تاریخ مسئولیت وی سابقه نداشته است. وی علاوه بر تبلیغات ضد یهود و رادیکالیزه شدن افراد به جاسوسی و حملات سایبری روسیه نیز اشاره کرد.

"هالدن وانگ" گفت که افزایش مداوم چنین درگیری‌هایی، تمایل فزاینده برای قدرت بیشتر توسط دولت‌های مستبد و جابجایی وزنه های قدرت جهانی همیشه بر وضعیت امنیتی آلمان تأثیر می‌گذارد.

وی همچنین گفت: بازیگران مخرب از داخل و خارج به طور فعال برای بی‌ثبات کردن دموکراسی و دولت ما تلاش می‌کنند. آنها از همه ابزارها استفاده می کنند: جاسوسی و حملات سایبری، نفوذ و اطلاعات نادرست، اشاعه و خرابکاری و همچنین تروریسم دولتی.

در این شرایط به دلیل خطر حمله تروریستی در مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا اتحادیه احزاب متحد مسیحی خواستار بسته ضد تروریسم دولت فدرال شده است.

فراکسیون احزاب متحد مسیحی در پارلمان آلمان در بوندستاگ از ائتلاف چراغ راهنمایی خواست که در مبارزه با تروریسم سریعتر عمل کند. رئیس دفتر سازمان اطلاعات داخلی آلمان رویدادهای ورزشی را "هدف درجه یک" می داند.

در این شرایط این فراکسیون در بوندستاگ از دولت فدرال خواسته است تا با توجه به رویدادهای مهمی مانند مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا، اقدامات بیشتری برای مبارزه با تروریسم در آلمان انجام دهد.

در پیشنهادی از سوی فراکسیون پارلمانی اتحادیه احزاب متحد مسیحی که منحصراً در اختیار تاگس اشپیگل است، آمده است: «دولت فدرال آلمان از اتخاذ تدابیر لازم برای توانمند ساختن نهادهای امنیتی ما برای مقابله با حملات تروریستی احتمالی در قلمرو فدرال تا حد امکان خودداری می‌کند.

در این پیشنهاد آمده است: از جمله، ائتلاف چراغ راهنمایی باید وضعیت قانونی را بهبود بخشد تا مقامات امنیتی بتوانند آدرس های IP را ذخیره کنند و از نرم افزار تشخیص چهره استفاده کنند. اتحادیه احزاب متحد مسیحی همچنین خواستار تشکیل پلیس گمرکی برای مبارزه با جرایم مالی در این درخواست است که هنوز توسط هیئت اجرایی این فراکسیون و گروه پارلمانی بوندستاگ در حال تصمیم گیری است.

سخنگوی سیاست داخلی فراکسیون پارلمانی احزاب متحد مسیحی در این باره به تاگس اشپیگل گفت: سیاست امنیتی نیاز به تغییر فوری مسیر دارد. وی ادامه داد: دادستانی آلمان قبلاً نشان داده است که به شدت نگران تحولات جاری در بخش امنیتی است.

کریستوف دی وریس، سیاستمدار داخلی حزب دموکرات مسیحی آلمان نیز این موضوع را تایید می کند. وی در این باره گفته است: بزرگترین تهدید برای امنیت آلمان بدون شک در حال حاضر توسط تروریسم به توصیف وی اسلام گرای افراطی ایجاد شده است." دی وریس ادامه داد: وزیر کشور آلمان باید طوری عمل کند که «کل اروپا بتواند با خیال راحت مهمان دوستانش در مسابقات قهرمانی اروپا شود». نرم افزار تشخیص چهره به ویژه برای مقامات امنیتی برای شناسایی تهدیدها و حذف آنها از گردش ضروری است.

"نانسی فایزر" اعلام کرده بود که بازرسان او در اداره حفاظت از قانون اساسی و اداره پلیس جنایی فدرال در اینجا مجهزتر خواهند بود. وزیر کشور آلمان در اوایل فوریه گفت که تغییر در قانون حمایت از قانون اساسی در درازمدت باعث قطع پول برای افراط گرایان در آلمان می شود. با این حال، از آن زمان، این وزارتخانه هیچ پیش نویس قانونی ارائه نکرده است.

چندی پیش هم رئیس اتحادیه پلیس فدرال آلمان تامین امنیت مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا در تابستان جاری را چالش بزرگی برای نیروهای خود دانسته و از کمبود پرسنل به ویژه در تامین امنیت‌های مرزی خبر داد.

به این ترتیب نهادهای امنیتی آلمان در ماه‌های آینده با چالش‌های بزرگی مواجه خواهند شد. از آنجا که مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا هدف احتمالی حملات از اواسط ژوئن در نظر گرفته می‌شود، مقامات در حال برنامه ریزی برای مقابله با تروریسم هستند.

مسابقات قهرمانی اروپا بین 14 ژوئن تا 14 جولای در استادیوم های ده شهر بزرگ آلمان از جمله برلین برگزار می شود. آندریاس روسکوف، رئیس اتحادیه پلیس فدرال آلمان (GdP) در این باره گفته است: پلیس فدرال برای مسابقات قهرمانی اروپا ممنوعیت مرخصی را برای نیروها در دستور کار قرار خواهد داد.

نانسی فایزر،وزیر کشور فدرال آلمان پیش از این هم گفته بود که امنیت مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان "اولویت اصلی" است. وزیر کشور آلمان همچنین اظهار داشته که همین امر در مورد بازی‌های المپیک تابستانی در فرانسه نیز صدق می‌کند. بازی‌های المپیک از 26 جولای تا 11 آگوست در پاریس برگزار می‌شود.

وزیر کشور آلمان گفت که با توجه به پیاپی بودن این دو رویداد مهم ورزشی وی و ژرالد دارونین، وزیر کشور فرانسه بر "همکاری نزدیک" بین نهادهای امنیتی توافق کردند. وزیر کشور آلمان توضیح داد: نیروهای پلیس آلمان در المپیک پاریس و پلیس فرانسه در مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان مستقر خواهند شد.

فایزر همچنین اعلام کرده که نهادهای امنیتی در برابر حملات سایبری احتمالی نیز مسلح می شوند. اخیراً، کلودیا پلاتنر، رئیس اداره فدرال امنیت اطلاعات (BSI)، نسبت به شکاف های خطرناک در دفاع آلمان در برابر حملات هکری در مقیاس بزرگ هشدار داده است.

تقابل شدید آلمان با آزادی بیان برای حمایت یکجانبه از اسرائیلتقویت دفاع هوایی در دستورکار آلمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدام قانونی علیه طرح گازی آلمان در دستورکار کمیسیون اروپا
  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • مشاور عضو پارلمان اروپا به ظن جاسوسی برای چین بازداشت شد
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • بزرگ‌ترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • جهانبخش با فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • فاینورد با جهانبخش قهرمان جام حذفی هلند شد
  • فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)
  • جام از دست رفت، کاپیتان گریه کرد! (عکس)