Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- ایرنا- هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، روز سه شنبه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی اصفهان گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه در فضایی بالغ بر چهار هزار مترمربع با حضور 76 شرکت معتبر از استان های اصفهان، تهران، البرز، چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی و نمایندگان فروش کشورهای فرانسه و آلمان برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نمایشگاه، کالاها و خدمات حوزه تجهیزات و تاسیسات گرمایشی و سرمایشی و تهویه مطبوع، لوازم، خدمات و صنایع تاسیساتی، لوله، اتصالات و تجهیزات برقی و الکترونیکی وابسته به نمایش گذاشته شده است.
هفدهمین نمایشگاه بین‌ المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان یکی از معتبرترین نمایشگاه‌ های تخصصی در سطح کشور به شمار می ‌رود.
این نمایشگاه شرایطی فراهم آورده است تا سازندگان تجهیزات سرمایشی و گرمایشی گرد هم آیند و آخرین دستاوردها، نوآوری‌ها و محصولات خود در عرصه تهویه هوا، مُبدل‌ های حرارتی، تجهیزات سرمایشی، یخچال ‌ها و آب‌ گرم‌ کن‌ ها را به نمایش بگذارند.
اغلب بازدیدکنندگان این نمایشگاه، فعالان داخلی و بین‌ المللی در این عرصه اعم از معماران، مهندسان عمران، عمده‌ فروشان و خرده‌ فروشانی هستند که برای دستیابی به آخرین نوآوری‌ ها و پیشرفت در این صنعت، از این نمایشگاه بازدید می‌ کنند.
نمایشگاه مزبور بهترین بستر برای توسعه روابط تجاری، برقراری روابط جدید و حفظ روابط گذشته است.
برگزاری دوره‌ های گذشته این نمایشگاه منجر به مذاکرات و عقد قراردادهای بسیاری منجر شده است و شرکت ‌های فعال توانسته اند مشتریان ویژه‌ ای برای محصولات و خدمات خود پیدا کنند.
تنوع زیر حوزه ها و مراجعه بسیاری از فعالان این عرصه اعتبار ویژه ای به نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان بخشیده است.
این نمایشگاه از ساعت 15 تا 21 روزهای 29 آبان تا دوم آذر در محل برپایی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برای بازدید عموم دایر است.
9913/6027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نمايشگاه تجهيزات سرمايشي و گرمايشي اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پیامی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.»

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.»

«بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ نیز خواهد بود.

شعار سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و فعالیت‌های سال گذشته (۱۴۰۲) «آینده خواندنی است» بود که با استقبال مردم نیز مواجه شد. سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز با شعار «با کتاب سلامتیم» برگزار شده بود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا ۲ اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا دوم اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در بزرگترین نمایشگاه پزشکی جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا