Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس و نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال امروز با رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان دیدار کردند. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، به دنبال جدیت در اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در ورزش و توافق برای ادامه همکاری مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با این فدراسیون براساس ماده 60 قانون خدمت‌رسانی به ایثارگران، طی روزهای گذشته جلساتی با حضور مسئولان ورزش و فدراسیون فوتبال برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تاج: هیچ اصراری برای ماندن نداریم و قانون را هم دور نمی‌زنیم/ مکاتبه‌ای با فیفا انجام نداده‌ایم/ فیلم اینفانتینو را ما منتشر نکردیم

 

در همین رابطه امروز مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به همراه علی کفاشیان، نایب رئیس اول این فدراسیون در محل کمیته ملی المپیک حاضر شدند تا دیداری با رضا صالحی امیری داشته باشند. ظاهراً محور اصلی گفت‌وگوی مسئولان فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته ملی المپیک در مورد چگونگی اجرای قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در منع به کارگیری بازنشستگان در این فدراسیون بوده است.

انتهای پیام/

R7890/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مهدی تاج فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی تاج فدراسیون فوتبال ایران مهدی تاج فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در حالی روز 24 فروردین در هفته بیست و سوم لیگ برتر به تساوی دو بر دو رسیدند که گزارش نماینده فدراسیون برای کمیته انضباطی منجر به جریمه برای مربی گلرهای نارنجی پوشان شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که طی روزهای اخیر دوباره فعالیت زیادی داشته و باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان در لیگ برتر و دسته‌های پایین‌تر را با محرومیت و جرایم مالی سنگین مواجه کرده، امروز هم رای رحمان احمدی، مربی دروازه‌بانان مس رفسنجان را صادر نمود.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است:

«دیدار تیم های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت 6 ماه تعلیق می شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند که این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.»

دیگر خبرها

  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس