Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@04:59:23 GMT

اعلام ترکیب تیم ملی ایران مقابل ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۴۸۹۵

اعلام ترکیب تیم ملی ایران مقابل ونزوئلا

ترکیب تیم ملی ایران برابر ونزوئلا اعلام شد و بر این اساس کارلوس کی روش با ۱۰ تغییر نسبت به دیدار قبلی، تیمش را راهی میدان خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹ به مصاف ونزوئلا می رود تا دومین دیدار دوستانه خود را در فیفادی برگزار کند.

نکته جالب اینکه کی روش با ۱۰ تغییر نسبت به دیدار گذشته تیمش را راهی میدان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقابل ترینیداد و توباگو سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی زادگان، وریا غفوری، احسان حاج‌صفی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، مهدی ترابی، وحید امیری، کاوه رضایی و کریم انصاری‌فرد برای تیم ملی به عنوان یار ثابت وارد زمین شدند ولی در مقابل ونزوئلا سرمربی تیم ملی به طور کلی ترکیب تیم خود را تغییر داده و تنها وحید امیری است که از دیدار برابر ترینیداد و توباگو به دیدار برابر ونزوئلا رسیده.

اسامی بازیکنان به این شرح است:


امیر عابدزاده، رامین رضاییان، محمدرضا خانزاده،  سید مجید حسینی،  میلاد محمدی، امید ابراهیمی، سامان قدوس، علی قلی زاده، وحید امیری، مهدی طارمی –سردار آزمون.  

با توجه به نفراتی که کی روش راهی میدان کرده، به نظر می رسد سیستم ۱-۴-۱-۴ در این دیدار مورد نظر سرمربی تیم ملی است. به این شکل که رامین رضاییان، محمدرضا خانزاده،  سید مجید حسینی و میلاد محمدی ۴ دفاع تیم خواهند بود و امید ابرهیمی به عنوان تک هافبک تدافعی تیم انجام وظیفه خواهد کرد. یک خط جلوتر سامان قدوس، علی قلی زاده، وحید امیری و مهدی طارمی ۴ هافبک هجومی تیم هستند که در دفاع هم شرکت می کنند و در نهایت سردار آزمون مهاجم هدف تیم خواهد بود.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی غایب احتمالی پورتو در مقابل فامیلیسائو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایت اُ ژوگو پرتغال؛ تیم فوتبال پورتو در این هفته از رقابت های لیگ برتر پرتغال باید به مصاف تیم فوتبال  فامیلیسائو برود.

این بازی از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه اختصاصی پورتو برگزار می شود و  سایت پرتغالی ترکیب احتمالی دو تیم را برای این بازی منشتر کرده است.

کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو از زمان توافق ضمنی طارمی با باشگاه اینتر میلان ایتالیا از مهدی طارمی در ترکسیب اصلی تیم استفاده نمی کند و به نظر می رسد در این بازی هم طارمی شاید به عنوان بازیکن تعویضی به زمین بیاید.

ترکیب احتمالی به شرح زیر است:

 پورتو: دیوگو کاستا; خورخه سانچز، زه پدرو، اوتاویو و وندل. آلن وارلا و نیکو گونزالس؛ فرانسیسکو کونسیسائو، پپه و گالنو؛ اوانیلسون

فامالیسائو: لوئیز جونیور؛ ناتان سانتوس، جاستین دی هاس، میهاج و مورا؛ موضوع، زیدو یوسف و گوستاوو سا; پوما رودریگز، کادیز و سوریسو

دیگر خبرها

  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با اورتون
  • رفت و برگشت مقابل استقلال: بدشانس!(عکس)
  • مرادمند و پاک کردن خاطره تلخ بازی رفت مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی آرسنال برای بازی با استون ویلا؛ هیچ‌کس استراحت نمی‌کند
  • حضور «مهدی طارمی» روی نیمکت پورتو مقابل فامالیکائو
  • اللهیار صیادمنش از ترکیب خارج شد
  • طارمی غایب احتمالی پورتو در مقابل فامیلیسائو
  • مقامات آمریکا و ونزوئلا مخفیانه دیدار کردند
  • پنجمین کلین‌شیت پیاپی سیدحسین مقابل ایرالکو