Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@12:12:02 GMT

ستاره ناراضی بارسلونا در لیست خرید میلان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۴۹۲۲

به گزارش ایلنا، روزنامه توتو اسپورت خبر داد باشگاه آث میلان شرایط خرید آرتور ویدال را بررسی می‌کند. ملی پوش اهل شیلی از شرایطش در بارسلونا ناراضی است و گزارش‌ها در ایتالیا مبنی بر این است که باشگاه میلان گزینه انتقال قرضی او با حق خرید را در نظر دارد.

این بازیکن توسط مدیر برنامه‌هایش به چند باشگاه ایتالیایی معرفی شده است و میلان در صف اول مشتریان حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مصدومیت بنوونتورا و بیلیا، روسونری برای تقویت خط میانی به هافبکی سطح بالا نیاز دارد و ویدال گزینه مناسبی است.

گفتنی است، در تابستان پیش از این ویدال با ترک بایرن مونیخ، بارسلونا را انتخاب کند او در مذاکره با باشگاه اینترمیلان بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: میلان آرتور ویدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا

روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بارسلونا، با رد پیشنهاد فوق‌العاده عربستانی‌ها برای ماندن در بارسلونا موضوع متقاعد شده و به پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی جواب منفی داد.

لواندوفسکی بهترین گلزن آخرین قهرمانی بارسلونا در اسپانیا تا تابستان ۲۰۲۵ با همراه با گزینه تمدید قرارداد به مدت یک سال، قرارداد دارد و حقوقش ۷ تا ۸ میلیون در سال است که قطعا با حقوق پیشنهادی از عربستانی‌ها فاصله زیادی دارد.

مهاجم بارسلونا تمام تمرکزش بر روی این فصل بارسلونا است و کسب سهمیه اروپایی همراه با نتیجه گرفتن در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا برای مهاجم لهستانی‌ها در اولویت او قرار گرفته است.

در حال حاضر زمانی که قرارداد او با باشگاه اسپانیایی به پایان می‌رسد، مهاجم بارسلونایی‌ها قطعا به دنبال کسب تجربه‌ای جدید در عربستان یا آمریکا خواهد بود و به گونه‌ای عربستانی‌ها قصد داشتند در این مسیر پیش‌قدم شوند، اما با این حال نزدیکان لواندوفسکی معتقد هستند او زندگی در آمریکا را در عربستان ترجیح می‌دهد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • عکس| شکار پدر هالند در بارسلونا!
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵
  • برای بارسلونا رقیب پیدا شد: علاقه آرسنال به خرید ژائو کانسلو
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا
  • غیبت ستاره ناراضی پرسپولیس در اولین جلسه تمرینی سال جدید
  • واکنش رسمی باشگاه میلان به مصاحبه احساسی وینیسیوس جونیور / عکس
  • پیغام بارسلونا به مشتریان؛ این 5 بازیکن را به فروش می‌رسانیم