Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب به نقل از دیلی‌میل، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، تماشای روزانه بیش از 2 ساعت و 12 دقیقه تلویزیون در روز منجر به افزایش ریسک مرگ زودرس می‌شود. 

یک مطالعه جدید که توسط تیم دانشگاهی گلاسگو صورت گرفته، میان تماشای بیش از حد تلویزیون و مرگ زودرس ارتباط یافته است. 

محققان باور دارند، میان تماشای زیاد تلویزیون و مصرف خوراکی‌های چرب، استعمال سیگار و الکل ارتباط مستقیم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس داده‌های به دست آمده از یک پژوهش که 329 هزار نفر را تحت بررسی قرار داده است، مردم مناطق فقیر بیش از دیگر مناطق برای تماشای تلویزیون وقت می‌گذارند.

این مطالعه جدید تأیید می‌کند، افرادی که به طور مداوم پای تماشای تلویزیون می‌نشینند، ریسک بروز بیماری‌های قلبی در خود را به میزان بالقوه‌ای افزایش می‌دهند. 

محقق ارشد این پژوهش و سرپرست تیم مطالعه می‌گوید: «علاوه بر چاقی، دیابت و بیماری‌های قلبی که محصول تماشای بیش از 2 ساعت تلویزیون هستند، افسردگی نیز از بارزترین عوارض دیدن تلویزیون است؛ تماشای تلویزیون انزوای اجتماعی به دنبال دارد که در پی آن افسردگی بروز می‌کند».



انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ٢ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم دارای عارضه قلبی در ارتفاعات شیوه بیرو اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۳:۵۵ ظهر روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ درخواست نیروهای اورژانس جهت دسترسی به مصدوم در ارتفاعات شیوه بیرو اشنویه به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.    وی افزود:دو تیم از نجاتگران هلال‌احمر اشنویه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   محبوبی گفت:پس از ۲ ساعت جستجو در ارتفاعات ،نجاتگران به مصدوم دسترسی پیداکردند و بعد از  انجام CPR و اقدامات احیای قلبی و ریوی مصدوم به عوامل اورژانس تحویل داده شد.   وی افزود:مصدوم این حادثه مرد ۶۰ ساله بود که به همراه خانواده به کوهستان رفته و در آنجا دچار ایست قلبی شده بود.

دیگر خبرها

  • قبل از مصرف قهوه ژن‌های خود را بررسی کنید!
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • نتیجه تحقیقی تازه درباره نشستن و تحرک
  • فیلم| اقدام عجیب دو جوان؛ نصب تلویزیون بزرگ در صندوق عقب ۲۰۶ و تماشای فوتبال وسط خیابان!
  • تلاش ٢ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم دارای عارضه قلبی در ارتفاعات شیوه بیرو اشنویه
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران
  • بررسی و مطالعه تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران
  • چرا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند؟
  • بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی