Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@10:28:22 GMT

کشف مقادیر زیادی داروی تقلبی در تهران + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۴۹۵۵

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار ایلنا، پایگاه نهم پلیس آگاهی فاتب در پی شکایت یکی از شرکت‌های معتبر داروسازی از افرادی که در پوشش نام این شرکت اقدام به توزیع داروهای تقلبی در شهر تهران به ویژه شهرری می‌کردند، پرونده‌ای را تشکیل و پس از تحقیقات موفق به دستگیری دو نفر از متهمان این پرونده شدند. 

در حالی که تحقیقات از متهمان کماکان ادامه دارد در بررسی‌های آزمایشگاهی صورت گرفته متأسفانه مشخص شده است که برخی از داروهای تقلبی تولید شده از سوی متهمان دارای آلودگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات از متهمان کماکان ادامه دارد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵ سارق خشن با بیش از ۱۰۰ فقره سرقت در سطح پایتخت

آفتاب‌‌نیوز :

سردار  علی ولیپور گودرزی درباره جزئیات این خبر گفت: چندی پیش وقوع چندین مورد سرقت‌ سریالی به عنف از شهروندان در سطح شهر تهران، به پلیس آگاهی اعلام شد که با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده در دستور تیمی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت و آنان نیز در نخستین گام برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌های وحشیانه وارد عمل شده و برای بازبینی دوربین‌های مداربسته به صحنه جرم رفتند.

وی با بیان اینکه با بررسی فیلم‌های صحنه جرم مشخص شد که کارآگاهان با سارقان حرفه‌ای مواجه هستند، گفـت: تمامی متهمان هنگام اعمال جرم چهره خود را به طورکامل پوشانده بودند. در همین راستا نیز کارآگاهان در گام بعدی به سراغ تحقیقات محلی رفته که در این مرحله موفق شدند هویت یکی از متهمان سابقه‌دار را شناسایی کنند.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات نیز مشخص شد که این فرد زورگیر با همدستان خود یک باند حرفه‌ای مجرمانه‌ را تشکیل داده است، گفت: این افراد با همکاری یکدیگر دست به سرقت‌های به عنف متعددی در محله‌های  تهران زده‌ بودند. کارآگاهان همچنین در تجسس‌های بیشتر با اقدامات فنی و اطلاعاتی، پاتوق پنج سارق را که اقدام به تشکیل این باند سرقت کرده بودند، مورد شناسایی قرار دادند و متوجه شدند که آنها در یک سال گذشته اقدام به بیش از ۱۰۰ فقره سرقت زورگیری خشن از مردم کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به شناسایی هویت سارقان و هماهنگی پلیس با مقام قضایی برای اخذ مجوز عملیات گفت: با اخذ مجوز قضایی، تیم پلیسی در مرحله بعد راهی مخفیگاه متهمان شده و پس از تعقیب و مراقبت‌های چند ساعته، پنج سارق خشن را در عملیات‌های هماهنگ و جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین ۱۰ دستگاه گوشی تلفن همراه و تعداد پنج قبضه سلاح سرد از مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد. 

وی با بیان اینکه در ادامه هر پنج متهم تحت بازجویی قرار گرفتند اما در جریان تحقیقات، منکر جرم خود شدند، گفت: سرانجام این افراد با شکات و فیلم‌های دوربین مداربسته موجود در صحنه جرم مواجه شدند و این‌بار به ارتکاب دست‌کم ۱۰۰ فقره سرقت‌ متعدد به عنف در مناطق مختلف تهران و تشکیل باند تبهکاری اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: برای هر پنج متهم پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی ماموران نیز در این خصوص همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ سارق خشن با بیش از ۱۰۰ فقره سرقت در سطح پایتخت
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران/ کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • شیوه جدید کلاهبرداری با ساخت فیلم جعلی ضرب و جرح | انهدام یک شرکت هرمی در مرکز تهران
  • انهدام یک شرکت هرمی در مرکز تهران
  • انهدام یک شرکت هرمی در مرکز تهران/ سرمایه‌گذاری با فیلم ساختگی گروگانگیری!
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد با فروش طلای تقلبی در تهران
  • انهدام باند فروش طلا‌های تقلبی در تهرا
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران
  • انهدام باند هرمی موسوم به شرکت هیونت