Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی مدعی شد که به لطف اقدامات نظامی این رژیم توانمندی‌های ایران در سوریه، با آنچه که خود ایران می‌خواسته بسیار فاصله دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از تایمز آو اسرائیل، گادی آیزنکوت، رئیس نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی ادعا کرد، این حقیقت که توانایی‌های آن‌ها با آنچه که خواهانش بودند، بسیار فاصله دارد تنها نتیجه‌ فعالیت‌های عملیاتی باکیفیت ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد که نیروهای نظامی رژیم صهیونستی به خنثی‌سازی این گونه تلاش‌ها ادامه خواهند داد.

به گزارش ایسنا، ادعای حضور نظامی ایران در سوریه به‌طور مرتب از سوی صهیونیست‌ها تکرار می‌شود. مقامات کشورمان همواره تاکید کرده‌اند حضور ایران در سوریه تنها به صورت مستشاری و بنا به درخواست دولت مشروع دمشق بوده است.

مقامات روس و سوریه نیز بارها خاطر نشان کرده‌اند که ایران به درخواست دمشق و برای مقابله با تروریسم در سوریه حضور داشته و این حضور، مطابق با قوانین بین‌المللی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ايران رژيم صهيونيستي سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی

ساعاتی پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، فرمانده منطقه مرکزی ارتش از تصمیم خود برای استعفا از سمتش به دلیل ناکامی در برابر مقاومت فلسطین خبر داد.

به گزارش ایسنا، رئیس بخش اطلاعات نظامی و فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی در جنگ غزه، در یک روز استعفای خود را اعلام کردند.

پس از اعلام استعفای امروز «آهارون هالیوا» رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش صهیونیستی به دلیل ناکامی در برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی، «یهودا فوکس» فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد تا آگوست سال جاری میلادی از منصب خود استعفا خواهد کرد.

«یهودا فوکس» فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی پس از سه سال خدمت در این سمت، تصمیم خود برای استعفا را به «هرزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش ابلاغ کرده است.

کارشناسان معتقدند طی روز‌های آتی شاهد استعفای بیشتری از فرماندهان نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل عدم تحقق اهداف اعلامی خود در غزه برای نابودی حماس و ناتوانی در برابر مقاومت فلسطین خواهیم بود.

«رون بن یشای» خبرنگار نظامی روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در غزه اذعان کرد و گفت: «ما در غزه گرفتار شدیم.»

وی تأکید کرد هیچ جایگزینی برای حاکمیت حماس در غزه وجود ندارد و هیچ چشم‌اندازی هم برای پایان جنگ با حزب‌الله در مرز‌های شمالی قابل تصور نیست.

دیگر خبرها

  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • دومینوی استعفا در ارتش صهیونیستی
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعاهای خود درباره آنروا ندارد
  • استعغای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل
  • اتهام زنی واهی اسرائیل علیه ایران
  • استعفای رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی
  • رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی استعفا می‌دهد
  • باید با ائتلاف ناتو با ایران مقابله کرد! | ادعاهای تازه علیه ایران
  • بشار اسد : آمریکایی‌ها از هر درگیری سود می‌برند/ سیاست این کشور بر اصل «تفرقه بیانداز و حکومت کن» استوار است