Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - آمادگی هافبک‌های استقلال می‌تواند خبر خوبی برای مرتضی تبریزی باشد. 

به گزارش وب‌سایت نود، تمرینات این روزهای استقلال نشان می‌دهد خبرهای خوبی در راه است. حضور چهره‌هایی مانند داریوش شجاعیان و محسن کریمی و بازگشت فرشید اسماعیلی می‌تواند نوید بازگشت اقتدار به میانه میدان آبی‌ها را بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهره‌هایی که احتمال بازگشت جپاروف می‌تواند آنها را جذابتر و خطرناک‌تر کند. این اتفاق بیش از همه می‌تواند خبر خوبی برای مرتضی تبریزی باشد. مهاجمی که بعد از حضور در استقلال و بعد از زدن اولین گلش برای این تیم به سندرم بقیه مهاجمان آبی در چند فصل اخیر دچار شده و گل‌زدن را فراموش کرد.

نگاهی به کارنامه تبریزی در ذوب‌آهن نشان می‌دهد که او راه دروازه را خوب بلد است و برخلاف گزینه‌هایی مانند گرو مشکل اصلی در کیفیتش نیست. او پیش از این توانسته توانایی‌هایش در گلزنی را به خوبی نشان دهد. از دست رفتن این توانایی با پیراهن استقلال شاید کمی تقصیر بازیسازها باشد. بازیکنانی که تا اینجای فصل فقط 6 بار در لیگ برتر با پاس کلیدی او را در موقعیت خوب گل‌زدن قرار دادند.

براساس آمار متریکا، فرشید اسماعیلی بیشترین بازیکنی است که تبریزی را صاحب توپ کرده است. او 2بار در هفته سوم و یک بار در هفته پنجم به تبریزی پاس کلیدی داد. پاس‌هایی که یکی از آنها به تک گل او تبدیل شد. نویمایر، روح‌الله باقری و سهرابیان هم سه بار دیگر برای او موقعیت‌سازی کردند. این آمار نشان می‌دهد که گل‌نزدن‌های تبریزی خیلی هم اتفاق عجیب و غریبی نبوده است. اگرچه اگر او کمی موقعیت‌شناس‌تر و خوش‌شانس‌تر بود می‌توانست از 13 شوتی که به سمت دروازه حریفان زده بیش از یک گل را رقم بزند اما آمار می‌گوید که او در موقعیت‌های خوبی در زمین هم صاحب توپ نشده است.

نکته جالب در مورد این بازیکن این است که او بیشترین پاس کلیدی را در استقلال ارسال کرده است! یعنی مهاجم آبی‌ها به جای این که مقصد پاس‌های کلیدی هافبک‌های تیمش باشد منبع آنهاست. این آمار شاید نشان بدهد که با وجود گل‌نزدن تبریزی چرا شفر او را از ترکیب اصلی خارج نمی‌کند. با بازگشت بازیکنانی مانند شجاعیان، کریمی و اسماعیلی، تبریزی می‌تواند موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشته باشد و به همان مهاجم سابق تبدیل شود.

 

30388

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: استقلال داخلی اختصاصی لیگ برتر ایران ویژه مرتضی تبریزی محسن کریمی داریوش شجاعیان سرور جپاروف جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی امشب مسابقات سری A، رم میزبان یوونتوس بود. تیم دنیله ده‌روسی که در حال رقابت برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ است، ابتدا برابر یووه به برتری رسید اما در همان نیمه اول گلیسون برمر بازی را مساوی کرد. این نتیجه تا پایان برقرار بود و دو تیم نتوانستند تغییری ایجاد کنند.

ویدئو: 331921

بازی را میزبان بهتر آغاز کرد. آنها از همان دقایق اولیه چند موقعیت مناسب برای گلزنی خلق کردند اما با دفاع خوب از بازیکنان یوونتوس، این حملات بی‌نتیجه ماندند تا اینکه در دقیقه ۱۵ ضربه کریستانته را گاتی دفع کرد اما توپ به مقابل پای لوکاکو افتاد و او دروازه را باز کرد.

در ادامه دو تیم توانی برای خلق حمله نداشتند و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود. پس از چند حمله نصفه و نیمه، یوونتوس بالاخره بازی را مساوی کرد. در دقیقه ۳۱ سانتر کیه‌زا به روی دروازه با ضربه سر برمر به تور دروازه چسبید.

در ادامه نیمه اول بازی به فرم قبلی خود بازگشت و موقعیت چندان جدی‌ای خلق نشد.

در دقیقه ۴۷ شوت خطرناک کیه‌زا از لبه محوطه جریمه به تیر عمودی دروازه خورد و دفع شد.

پس از این موقعیت بازی دوباره آرام شد و شاهد موقعیت جدی‌ای نبودیم تا اینکه در دقیقه ۶۷ شوت خطرناک پلگرینی با دخالت برمر دور شد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد لوکاتلی در موقعیت عالی اقدام به شوت‌زنی کرد اما اسویلار با واکنشی زیبا مانع گل شدن توپ شد.

در دقایق پایانی هم رم و هم یووه قصد داشتند گل برتری را بزنند اما با دفاع خوب از هر دو تیم، موقعیت جدی‌ای خلق نشد و بازی نتیجه تساوی پایان یافت.

رم با مساوی امشب ۶۰ امتیازی شد و در جایگاه پنجم ماند، یوونتوس هم به امتیاز ۶۶ رسید و در رتبه سوم ایستاد.

دیگر خبرها

  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • زمان اوج بیت کوین مشخص شد
  • سخنی در باب محتوای «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی/ تحریف تاریخ به شیک ترین شکل ممکن
  • جیغ و شیون شهروندان تبریزی برای غرق خودروهایشان در سیل! | فیلم
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • موقعیت ویژه سردار؛‌ رم «آزمون» را می‌خواهد؟‌
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید