Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@06:34:20 GMT

حسن‌زاده بهترین بازیکن فوتسال آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۵۱۴۶

حسن‌زاده بهترین بازیکن فوتسال آسیا شد

ملی‌پوش فوتسال ایران به عنوان بهترین بازیکن قاره آسیا در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوت‌نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران، علی اصغر حسن‌زاده را به مراسم معرفی برترین‌های سال فوتبال و فوتسال آسیا دعوت کرده است. به این ترتیب با توجه به اینکه همه ساله تنها فرد منتخب از فوتسال به مراسم دعوت می‌شود، باید حسن‌زاده را به عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن برای چهارمین بار است که این عنوان را به دست می‌آورد.

حسن‌زاده با انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۸ در این بخش نامزد شده بود. مهدی جاوید بهترین بازیکن جام باشگاه‌های ۲۰۱۸ آسیا و رافائل هنمی از ژاپن نیز در بین نامزدها حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علی اصغر حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تیم ملی فوتبال پشت تیم ملی فوتسال

چند ماه پس از جام ملت‌های آسیا در رشته فوتبال که برای امیر قلعه‌نویی و شاگردانش با شکست در مرحله نیمه نهایی مقابل قطر میزبان مسابقات تمام شد، تیم ملی فوتسال در بزرگترین جام قاره به میدان می‌رود؛ تورنمنتی که از 30 فروردین ماه برای شمسایی و شاگردانش به میزبانی تایلند در بانکوک آغاز می‌شود.

اعضای تیم ملی فوتسال که قرار بود عصر روز گذشته تهران را به مقصد بانکوک ترک کنند، به دلیل محدودیت‌های پروازی ساعاتی پیش عازم کشور تایلند شدند و در بازی افتتاحیه جام به مصاف افغانستان می‌روند.

در فاصله 3 روز مانده تا آغاز رقابت‌ها اعضای تیم ملی فوتبال به حضور تیم ملی فوتسال واکنش نشان دادند و ابراز امیدواری کردند که این تیم بتواند قهرمانی آسیا را در پایان رقابت‌ها به نام خود بزند.

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • رویای بزرگ بازیکن افسانه ای فوتسال ایران و جهان!
  • تمرین بهترین بازیکن آسیا در فرودگاه / فیلم
  • (عکس) تیم ملی فوتبال پشت تیم ملی فوتسال
  • تمجید AFC از مسلم اولادقباد
  • (تصاویر) بدرقه تیم ملی فوتسال به جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴
  • اعلام لیست تیم ملی فوتسال/ کاپیتان به جام ملت‌ها نرسید
  • اسامی تیم ملی فوتسال ایران اعزامی به جام ملت‌های آسیا
  • لیست مسافران فوتسال ایران برای جام ملت‌های 2024 آسیا
  • امروز تکلیف بهترین بازیکن آسیا مشخص می‌شود | من و بازیکنان ایران به دنبال قهرمان هستیم
  • شمس: هر ۱۴ بازیکن ایران عوض شوند، باز هم قهرمان آسیا می‌شویم