Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، اصغر سلیمی، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه عصر امروز (سه‌شنبه 29 آبان) این کمیسیون، اظهار داشت: الحاق یک تبصره به ماده 8 قانون تخلفات رانندگی در دستورکار امروز اعضای کمیسیون قرار داشت.

وی در تشریح این طرح گفت: طبق این طرح وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات موظف است، حسب اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، اطلاع‌رسانی جریمه تخلف از مقررات راهنمایی و رانندگی را به صورت پیامک به مالک وسیله نقلیه انجام دهد؛ هزینه پیامک بر عهده مالک وسیله نقلیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس در همین راستا تصریح کرد: براساس این طرح هر زمان که دوربین و یا پلیس راهنمایی و رانندگی تخلف یک راننده از مقررات راهنمایی و رانندگی را ثبت کرد این تخلف باید بلافاصله از طریق پیامک به راننده وسیله نقلیه ارسال شود تا فرد در جریان تخلف قرار گیرد.

سلیمی در تشریح فواید این طرح اظهار داشت: این طرح باعث می‌شود فرد بلافاصله در جریان تخلف خود قرار گیرد و اقدام به پرداخت آن کند تا جریمه سنگین‌تر نشود و علاوه بر آن جنبه پیشگیری هم دارد تا راننده خاطی دیگر در ادامه مسیر تخلف نکند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تاکید کرد: نمایندگان به طرح مذکور رأی مثبت دادند. این طرح برای بررسی در صحن علنی تقدیم هیئت رئیسه پارلمان می‌شود.

سلیمی با بیان اینکه آقای کولیوند رئیس اورژانس 115 نیز در این جلسه حضور داشت، اضافه کرد: رئیس اورژانس گزارشی از عملکرد اورژانس در چهارشنبه سوری سال گذشته، راهپیمایی اربعین و ... به نمایندگان ارائه داد.

انتهای‌پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله عبادی: عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان زیرکوه گفت: دنیای امروز با وجود فضای مجازی، هم خطرناک‌ترین و هم بهترین زمان برای راهنمایی نسل جوان است که باید از این فرصت برای راهنمایی نوجوانان و جوانان و در امان ماندن آنها از آسیب‌های فرهنگی دشمنان بیش از پیش بهره بگیریم.


وی افزود: وقتی همه با هم هماهنگ و برای خدمت به مردم عزم خود را جزم کنیم و مردم صداقت و خدمت ببینند آن را می‌پذیرند.


نماینده‌ی ولی فقیه در استان گفت: سوابق مردم خراسان جنوبی در وحدت و محبت اهل بیت علیهم السلام زبانزد بوده است و شیعه و اهل سنت در کنار هم با محبت زندگی می‌کنند.


آیت الله عبادی همچنین با اشاره به سیل اخیر در زیرکوه افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر حادثه‌ای که پیش می‌آید نیرو‌های نظامی و انتظامی پیشرو با عشق به مردم خدمت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • آیت الله عبادی: عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند
  • وزیر دادگستری: لایحه جامع وکالت در دست تدوین است/ اجباری‌شدن وکیل در دعاوی
  • ارسال پیامک تذکر حجاب به ۳۲۱ سرنشین خودرو
  • مسئولیت تغییر رنگ چراغ های راهنمایی و رانندگی با شهرداری است​!
  • تجهیز بزرگراه های شیراز به سامانه ثبت تخلف رانندگی
  • قوانین جدید صدور گواهینامه رانندگی برای سال ۱۴۰۳
  • مسئولیت تغییر رنگ چراغ‌های راهنمایی و رانندگی با شهرداری است
  • تجهیز بزرگراه‌های شیراز به سامانه ثبت تخلف رانندگی
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • استفاده از کابل دیتا در چراغ‌های راهنمایی رانندگی