Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه لرستان گفت: امروز بسیج جهانی شده و شاهد اقتدارش در منطقه هستیم. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد سردار حبیب‌الله توکلی عصر امروز در همایش تجلیل از ورزشکاران لرستانی المپیک و پارالمپیک آسیایی که در سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان برگزار شد ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج اظهار داشت: پیروزی‌های بزرگ جبهه مقاومت اسلامی در غزه و یمن شادی جبهه مقاومت اسلامی و مردم مظلوم در کشوهای منطقه را مضاعف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 40  سال گذشته رژیم صهیونیستی طی حمله سه کشور عربی را در یک مدت‌زمان کوتاهی تسلیم کرد ولی در هفته‌های اخیر با درگیری که آغازگرش رژیم جعلی و صهیونیستی اسرائیل بود مردم بی‌دفاع غزه را مورد تهاجم قرارداد و پس از شلیک 460 موشک از طرف رزمندگان مقاومت فلسطین، اسرائیلی‌ها پرچم تسلیم را بالا بردند.

جانشین فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه بسیج امروز جهانی شده است عنوان کرد: امروز بسیج جهانی شده و شاهد اقتدارش در منطقه هستیم و چهار سال تحمیل فقر، محرومیت و محاصره نتوانسته در اراده مردم مستضعف و مسلمان یمن خللی ایجاد کند و امروز و هفته‌های گذشته دیده شد که چه بلایی بر سر مزدوران سعودی و اماراتی آمد و هر جا که افتخار و پیروزی نصیب جبهه مقاومت می‌شود ما نیز خوشحالیم هستیم.

توکلی تصریح کرد: امروز خیلی‌ها تلاش می‌کنند که پرچم جمهوری اسلامی را کمرنگ کنند و پایین بکشند ولی شهدای گران‌قدر پرچم را بالا نگه‌داشته‌اند و هزینه این انقلاب تاکنون شهید حججی‌ها و امثال شهید سید نور خدا موسوی بوده و امروز این پرچم را به دست ورزشکاران سپرده‌اند و هر پرچمی که به نام جمهوری اسلامی برافراشته می‌شود نه‌تنها در ایران اسلامی سبب شادی و خوشحالی 80 میلیون ایرانی می‌شود بلکه بیشتر از آن سبب شادی خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: درگذشته ورزشکاران، قهرمان و مدال‌آورانی بوده که شاید کمتر نام و نشانی از آنان مانده ولی زمانی که تن و جسم پهلوان با روح ارزشی، دینی و اسلامی پیوند می‌خورد آن را ماندگار می‌کند همچون تختی که یک پهلوان ارزشی، اخلاقی و اسلامی بود که ماندگار شد.

توکلی بابیان اینکه کم نیستند پهلوانانی که در استان لرستان متولد و ماندگار شدند گفت: ورزشکارانی از استان لرستان روحیه ایثارگری و گذشت را به جبهه منتقل کرده بودند و امروز که سی و نهمین سالگرد تشکیل بسیج را جشن می‌گیریم مدیون کسانی هستیم که خونشان را هزینه کردند بابت این انقلاب و نظام و امروز نیز باید به‌عنوان میراث داران قدردان زحمات شما ورزشکاران باشیم چراکه هر پرچم جمهوری اسلامی که به اهتزاز درمی‌آید نه‌تنها در ایران اسلامی بلکه یمنی‌ها، غزه‌ای‌ها و لبنانی‌ها نیز خوشحال می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خطاب به ورزشکاران گفت: هر حرکت ارزشی که شما به‌عنوان نمایندگان این انقلاب در صحنه ورزش به نمایش می‌گذارید در جهان بازتاب دارد چرا که خیلی از دستاوردهای ملی کشور را رسانه‌ها و فضایی که در اختیار دشمن است منتشر نمی‌کنند ولی یک حرکت ورزشی میلیون‌ها افراد آزاده آن را می‌بینند، وقتی سجده شکر به‌جا می‌آورید و با چادر در میادین ورزشی حضور پیدا می‌کنید، به نامحرم دست نمی‌دهید و مدال را به خانواده شهید اهدا می‌کنید ارزش کار شما را دوچندان می‌کند.

انتهای پیام/ح

R41450/P1357/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی