Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@15:42:28 GMT

دستور دیگری از ترامپ علیه مهاجران متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۵۲۵۵

دستور دیگری از ترامپ علیه مهاجران متوقف شد

ساعت 24- یک قاضی فدرال آمریکا دستور دیگری از ترامپ علیه مهاجران را متوقف کرد.

به گزارش بی‌بی‌سی، یک قاضی فدرال آمریکا اجرای فرمان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای خودداری از اعطای پناهندگی به مهاجرانی که به طور غیرقانونی از مرز جنوبی وارد این کشور می‌شوند را متوقف کرد.

قاضی «جون تیگار» قاضی دادگاهی در سان فرانسیسکو پس از دریافت درخواست و استماع گروه‌های مدافع حقوق مدنی دستور تعلیق فرمان رئیس جمهوری را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در واکنش به حرکت کاروان مهاجران به سوی مرزهای جنوبی ایالات متحده این فرمان را صادر کرده بود.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیلگر صهیونیست: جنگ علیه غزه باید متوقف شود/ حماس شکست نمی‌خورد

به گزارش خبرگزاری مهر، «شیمی شیفر» تحلیلگر صهیونیست در روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت تاکید کرد که هیچ دلیل منطقی برای ادامه جنگ در غزه وجود ندارد و زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود.

شیفر تصریح کرد که پس از گذشت بیش از ۲۰۰ روز از جنگ، نتانیاهو و گانتز به ما وعده می‌دهند که نبرد در رفح به شکست حماس منجر خواهد شد، اما چنین چیزی ممکن نیست و خلاصه بگوییم ما اکنون برای پایان جنگی که از تاسیس این رژیم بی‌سابقه بوده و موجب آوارگی صد هزار اسرائیلی شده، باید بهای مطلوب را بپردازیم و اسرا را به هر بهایی شده، از غزه بازگردانیم.

وی گفت: به همین خاطر می‌گویم: بس است ما باید کابینه شرور نتانیاهو را که با نپذیرفتن مسئولیت فاجعه هفتم اکتبر ما را به سمت پرتگاه نابودی پیش می‌برد، کنار بگذاریم.

در روزهای اخیر بسیاری از محافل صهیونیستی خواهان پایان جنگ علیه غزه شده اند اما به نظر می رسد نتانیاهو با توجه به عدم تحقق هیچ دستاوردی در این جنگ و همچنین شکست در عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق، پایان جنگ را به معنای پایان حیات سیاسی خود می داند.

کد خبر 6091408 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تحلیلگر صهیونیست: جنگ علیه غزه باید متوقف شود/ حماس شکست نمی‌خورد
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله