Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «ریچارد بلومنتال» سناتور دموکرات ایالت کنتیکت آمریکا امروز-سه‌شنبه- انجام شدن تحقیقات درباره استفاده «ایوانکا ترامپ» مشاور ارشد کاخ‌سفید از ایمیل‌های شخصی برای ارسال پیام‌های دولتی را خواستار شد.

بلومنتال تاکید کرد امکان ندارد ایوانکا بدون اینکه بداند استفاده از ایمیل شخصی برای ارسال پیام‌های دولتی اشتباه است، این کار را انجام داده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آمریکا ایوانکا ترامپ کنتیکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE

آیا قهرمان المپیک امشب به WWE برخواهد گشت؟

کشتی گیر غایب کمپانی WWE در آستانه ماندی نایت راو امشب پیام عجیبی در اینستاگرام ارسال کرد. ستاره مورد نظر ما کسی جز گیبل استیوسون نیست.

طرفداری | این ستاره 23 ساله در سال 2021 به WWE پیوست تا پس از کورت انگل به دومین دارنده طلای المپیکی تبدیل شود که به دنیای کشتی کچ ورود کرده است. آخرین حضور گیبل استیوسون در تلویزیون WWE نیز به مسابقه برابر برن کوربن در رویداد The Great American Bash در جولای 2023 برمی‌‌گردد.

اگرچه گیبل استیوسون جلوی دوربین WWE حاضر نشد، اما طبق گزارش‌ها او در هفته برگزاری رسلمنیا در شهر میزبان این رویداد یعنی فیلادلفیا حضور داشته است. او به تازگی پیام عجیبی در صفحه اینستاگرام خود ارسال کرد.

همه چیز خوبه و قراره بهترم بشه

گیبل استیوسون که مدال طلای دسته فوق سنگین مسابقات کشتی آزاد المپیک 2021 را در کارنامه دارد، با وجود چنین دستاورد بزرگی تصمیم گرفت ادامه دوران حرفه‌ای خود را در WWE سپری کند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE
  • سخنگوی وزارت خارجه : آمریکا در ۳ هفته اخیر پیام‌های متعددی را از کانال‌های مختلف دیپلماتیک به ایران ارسال کرد
  • توضیحات قوه قضائیه درباره یک خبر
  • امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی/ امکان شکایت علیه مقامات دولتی وجود دارد؟
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • سرمایه فرزندانمان را خرج امنیت کشورهای دیگر می‌کنیم
  • انتقاد سناتور آمریکایی از تصویب لوایح کمک‌های خارجی
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند