Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@08:50:49 GMT

دستور مهاجرتی ترامپ متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۵۳۶۸

یک قاضی فدرال آمریکا دستور دیگری از ترامپ علیه مهاجران را متوقف کرد. ناطقان: به نقل از بی‌بی‌سی، یک قاضی فدرال آمریکا اجرای فرمان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای خودداری از اعطای پناهندگی به مهاجرانی که به طور غیرقانونی از مرز جنوبی وارد این کشور می‌شوند را متوقف کرد.
قاضی «جون تیگار» قاضی دادگاهی در سان فرانسیسکو پس از دریافت درخواست و استماع گروه‌های مدافع حقوق مدنی دستور تعلیق فرمان رئیس جمهوری را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترامپ در واکنش به حرکت کاروان مهاجران به سوی مرزهای جنوبی ایالات متحده این فرمان را صادر کرده بود.
منبع: مهر برچسب ها: دستور مهاجرتی ترامپ ، قاضی فدرال آمریکا ، مهاجران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستور مهاجرتی ترامپ قاضی فدرال آمریکا مهاجران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند استان بوشهر متوقف نمی‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز صبح چهارشنبه در دیدار با خانواده زندانیان نیازمند اظهار کرد: از قضات و دادستان‌ها و رؤسای دادگستری استان خواسته ایم که هم از زندان‌ها و هم خانواده‌های زندانیان سرکشی و بازدیدهای مستمر داشته باشند و نسبت به رفع مشکلات این اقشار آسیب پذیر از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی گفت: خدمت رسانی و سرکشی‌های مستمر و بازدید و حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند استان متوقف نخواهد شد و در سال جاری نیز با برنامه ریزی صورت گرفته هرشب از ماه مبارک از سه خانواده زندانیان نیازمند سرکشی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته که به همین منظور از مدیرکل زندان‌های استان بوشهر، انجمن‌های حمایت از زندانیان و دیگر مسئولین و خیرین تشکر می‌کنم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه دیگر مسئولین در این دیدارها ضمن اهدای بسته‌های حمایتی و هدایای نقدی به این خانواده‌ها و فرزندان آنان، یک دستگاه کولر گازی و یک تخته فرش نیز به یکی از این خانواده‌ها اهدا کرد.

مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این دیدارها که به مناسبت ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) انجام شد به درخواست‌های قضائی و سایر مشکلات آنها رسیدگی و در همین راستا دستور آزادی یکی از این زندانیان را که واجد شرایط بود با ارفاقات قانونی صادر کرد.

کد خبر 6063375

دیگر خبرها

  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • نیویورک تایمز: تمرکز داعش بر یارگیری از تاجیک‌ها
  • تعلیق قانون دستگیری مهاجران غیرقانونی در مرز مکزیک با آمریکا
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند استان بوشهر متوقف نمی‌شود
  • بایدن: دولت فدرال هزینه بازسازی پل فرانسیس اسکات را پرداخت می‌کند
  • پاکستان اخراج پناهجویان را متوقف کند
  • دوره‌ تیره و تار بانک مرکزی آمریکا
  • حکم فیلتر تلگرام در اسپانیا متوقف شد
  • ترامپ خواستار توقف جنگ غزه شد