Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به طرح‌های محرومیت‌زدایی گفت: در هفته بسیج سازندگی در استان مرکزی ۴ خانه عالم در سطح استان مرکزی افتتاح می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ هم‌زمان با هفته بسیج خانه عالم روستای شتریه فراهان با حضور مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی فراهانی، مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به طرح‌های محرومیت‌زدایی گفت: در هفته بسیج سازندگی در استان مرکزی ۴ خانه عالم در سطح استان مرکزی افتتاح می‌شود.

وی افزود: امروز خانه عالم روستای شتریه شهرستان فراهان افتتاح شد، بنا بر ارزیابی کارشناسان اعتبار موردنیاز این پروژه بالغ‌بر ۸۰ میلیون تومان بوده است که به همت گروه‌های جهادی محله محور و مسجد محور این پروژه بااعتبار ۲۵ میلیون تومان این خانه عالم احداث‌شده است.

فراهانی اظهار کرد: بسیج سازندگی با کمترین هزینه می‌تواند طرح‌ها را به نتیجه برساند،عمده طرح‌های محرومیت‌زدایی با همیاری گروه‌های جهادی انجام می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: گروه‌های جهادی که با بسیج سازندگی همکاری دارند تنها باهدف خدمت به اقشار محروم در کارهای جهادی مشارکت می‌کنند.

 انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب رسانی به ۷ روستا در بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت.بمناسبت تا سیس سپاه پاسداران امروز افتتاح طرح آب رسانی به ۷ روستا در مناطق عشایری شهرستان بم با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی افزود این طرح با مشارکت قرارگاه نهضت آب رسانی مرد میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا شدده است وتعداد ۱۰۲۷ نفر  در روستاهای دهنه سراسیاب،گزوگان،دهو،کهنو،مرغک،دارزینفهمت اباد و گردوسر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند .

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر