Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@22:58:58 GMT

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه مقابل مس شهربابک پیروز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۵۵۲۹

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه مقابل مس شهربابک پیروز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال بعثت کرمانشاه و مس شهربابک عصر امروز (سه شنبه) در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این تیم بعثت بود که با نتیجه 'یک بر صفر' مقابل حریف سرسخت خود صاحب برتری شد.
تنها گل این مسابقه را ایوب سبحانی در دقیقه 70 مسابقه برای بعثت به ثمر رساند تا سومین پیروزی متوالی نماینده کرمانشاه در رقابت های امسال رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم بعثت کرمانشاه با این پیروزی 15 امتیازی شد و توانست با پنج پله صعود خود را به مکان سوم جدول رده بندی گروه دوم رقابت های لیگ دسته دوم برساند.
تیم مس شهر بابک نیز با این شکست چهار امتیازی و در قعر جدول رده بندی این گروه 13 تیمی باقی ماند.
بعثت کرمانشاه در هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور روز دوشنبه هفته آینده ( پنجم آذر) در گچساران مهمان تیم نفت و گاز این شهر که هم اکنون در رده هفتم قرار دارد، خواهد رفت.
در پایان هفته دهم، تیم های آرمان گهر سیرجان با 20 امتیاز صدرنشین و تیم های شهرداری بندرعباس و بعثت کرمانشاه هر کدام با 15 امتیاز به دلیل تفاضل گل به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.
7458/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی انقلاب جدول فوتبال فوتبال باشگاه های کشور نفت و گاز 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر در آستانه جام حذفی کامل شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، گل‌گهر طی هفته‌های اخیر که نتوانسته نتایج خوبی کسب کند با غیبت توامان ستاره‌های خط میانی خود نظیر تورس، علیزاده، زنده‌روح و نوید عاشوری مواجه بوده و در قلب خط دفاعی نیز فقدان مسیح زاهدی حسابی به چشم آمد. حالا به استثنای عاشوری بقیه بازیکنان در دسترس اوزونیدیس هستند و تیم هم با انگیزه و امید بیشتری با توجه به حضور در مرحله بعدی جام حذفی در مسابقات آتی به میدان می‌رود.

مصاف گل‌گهر و شمس آذر پیش‌درآمد دیدارهای جذاب لیگ برتر در هفته بیست و ششم بود که البته با تساوی بدون گل تمام شد. در این مسابقه اما صحنه‌های هیجان انگیزی هم اتفاق افتاد و اگر شاگردان اوزونیدیس خودباوری و شانس بیشتری داشتند می‌توانستند با پیروزی از زمین مسابقه خارج شوند.

تورس که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با ارسال 6 پاس گل و زدن 5 گل یکی از ستاره‌های رقابت‌ها بوده، در مصاف با شمس آذر هم بارها در حملات با پاس‌های بلند مواج خود برای هم‌تیمی‌هایش خطرساز شد، اما اوج کار او در دقیقه 89 بود که ضربه ایستگاهی به دست آمده را با تبحر بالایی که در زدن ضربات نهایی دارد، به گل تیرک افقی دروازه کوباند. درنهایت این مسابقه با تساوی تمام شد اما بازگشتن و آمادگی مهره‌های خط میانی گل گهر نظیر زنده روح و علیزاده و قرار گرفتن آنها در کنار سایر نفرات می‌تواند سرمه‌ای پوشان را دوباره به همان هماهنگی بسیاری از هفته‌های لیگ برساند که شکست این تیم کار بسیار دشواری بود.

در این بین همچنین شنیده می‌شود که نوید عاشوری نیز تمرینات را آغاز کرده و شاید بتواند در چند مسابقه پایانی فصل و در صورت رسیدن تیم به فینال جام حذفی کمک حال کادر فنی بشود.

دیگر خبرها

  • گل‌گهر در آستانه جام حذفی کامل شد
  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی شد
  • مدعیان پیروز شدند
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان