Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@07:36:11 GMT

همایش مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۵۵۵۵

همایش مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، در این همایش که با موضوع " ریزش ها و رویش ها در انقلاب اسلامی " برگزار شده بود، ابتدا محمد حسین دادخواه؛ مسئول سیاسی ناحیه به تحلیل مسائل سیاسی روز پرداخت.

در ادامه برنامه، تعدادی از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی به با بیان نظرات و تحلیل های خود پیرامون انواع رویش ها و علل ریزش ها، شبهات و آسیب ها در انقلاب اسلامی به بحث و بررسی  پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین قسمت همایش، سخنرانی حجت الاسلام شکیب؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در آن ناحیه بود که ضمن جمع بندی نظرات مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، به تحلیل فرجام حرکت قطار انقلاب اسلامی از دیدگاه قرآن و روایات پرداخت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات سپاه پاسداران امید را در دل مقاومت و مردم مظلوم غزه آفرید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ الیاس گل محمدزاده روز دوشنبه در جمع مدیران کانون‌های بسیج هنرمندان سپاه عاشورا، وعده صادق را سیلی جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل توصیف و اظهار کرد: این اقدام مهم توسط هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری کشورمان در دمشق بود و طبق بندهای تصریح شده در منشور سازمان ملل متحد انجام شد.

وی عملیات فوق را بزرگ‌ترین عملیات پهپادی و اولین عملیات موشکی جمهوری اسلامی ایرانی علیه اسرائیل عنوان کرد و افزود: این عملیات امید در دل مقاومت و مردم مظلوم و بی دفاع غزه آفرید به طوری که شبانه با پرتاب این موشک‌ها شعار لبیک یا حسین (ع) سر دادند.

گل محمدزاده با اشاره به اینکه مدت ۶ ماه است مردم غزه در برابر ستم و کشتار زنان و کودکان توسط اسرائیل ایستاده و امروز این مقاومت و ایستادگی الگوی جهان اسلام و بشریت است، ادامه داد: ۷۵ سال است رژیم صهیونیستی خوی حیوانی خود را نشان داده است اما دیگر ابهت آن دچار فروپاشی شده و با وجود این همه کشتار دیگر نمی‌تواند حقیقت را پنهان کند.

وی گفت: امروز جسارت نیروهای مقاومت در تقابل با ارتش اسرائیل از دستاوردهای مهم طوفان الاقصی است و باید این دستاوردهای مهم که نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است، در جامعه تبیین و نهادینه شود که در این میان نقش هنرمندان بسیار مهم و تأثیرگذار است.

گل محمدزاده با اشاره به نامگذاری سالروز شهادت شهید آوینی به روز بسیج هنرمندان، اظهار کرد: در زمینه هنر، بسیج هنرمندان باید جلودار صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف باشد، چون شهید آوینی تربیت یافته مکتب امام راحل بود و بر همین مبنا رسالت مهم هنرمندان تربیت هنرمندان ارزشی است.

وی نقش آفرینی هنرمندان در مسائل مهم انقلاب اسلامی و موضع گیری درست آنها در مواقع حساس را از رسالت‌های هنرمندان دانست و از آنها درخواست کرد همراه با جهادگران در اردوهای جهادی نقش آفرینی کرده و تلاش جهادگران را در قالب هنر منعکس کنند.

کد خبر 6078687

دیگر خبرها

  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • ببینید | معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: در عملیات تنبیهی دنبال کشته‌‌گرفتن نبودیم
  • ۲۵ فروردین، جهان شاهد رویش یک قدرت الهی بود
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است
  • اساتید دانشگاه ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • عملیات سپاه پاسداران امید را در دل مقاومت و مردم مظلوم غزه آفرید