Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@15:55:31 GMT

کاشان| تبلور بسیج در میدان‌های فرهنگی قابل رؤیت است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۵۶۰۷

کاشان| تبلور بسیج در میدان‌های فرهنگی قابل رؤیت است

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان گفت: تبلور بسیج در میدان‌های فرهنگی قابل رؤیت است. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹ استانها کاشان نظرات

به گزارش تسنیم از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی  عصر سه‌شنبه در دیدار با فرماندهان بسیج  به مناسبت هفته بسیج  اظهار داشت: بسیج با هوشمندی خود و دانش خداشناسی که بالاترین دانش است قدرت برتر، سند افتخار و پیشرفت انقلاب اسلامی در منطقه از جمله عراق، سوریه و یمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کاشان با بیان اینکه بسیج با هوشیاری و آمادگی همه جانبه همواره با بصیرت و شجاعت در میدان‌های انقلاب حضوری فاخر و سرنوشت ساز داشته است افزود: بسیجیان ادامه دهنده راه امیرالمؤمنین علی(ع) هستند و در سخت‌ترین شرایط برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی جانفشانی می‌کنند.

نمازی با توصیه به بسیج  و سپاه برای توجه بیشتر به مفاهیم قرآنی متذکر شد: فرد بسیجی به لحاظ عمل و اخلاق باید اسوه و نمونه باشد ضمن اینکه با عمل صالح می‌توان جامعه را متدین کرد نظاه اهل بیت مترقی‌ترین نظام است.

 امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه  تبلور بسیج  در میدان‌های فرهنگی قابل رویت است افزود: دیروز امام(ره) و امروز مقام معظم رهبری در رأس جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و هدف آنها مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی کودک‌کش بوده است.

وی با تأکید بر ولایتمداری بسیجیان اظهار کرد: بسیجیان باید تابع ولایت باشند و با این فرهنگ می‌توان کارهای غیرممکن را ممکن کرد ایمان به مردهایی همچون سردار  قاسم سلیمانی را می‌سازد و امدادهای غیبی صدام را نابود و شیعه را بر عراق حاکم کرد.

در این دیدار فرمانده سپاه  کاشان با بیان اینکه در عرصه جهاد فرهنگی اقدامات محوری بسیار خوبی در حال پیگیری است افزود: آگاه سازی و بصیرت‌افزایی به منظور هدایت افکار عمومی نسبت به ماهیت و ابعاد تهدیدات نرم از جمله آن است که در دستور کار است.

انتهای پیام/ح

R7845/P1357/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعارهای سال به گفتمان تبدیل شود

نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن اشاره به شعار سال، گفت: شعارهای سال به گفتمان تبدیل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی ظهر امروز در دیدار نوروزی با جمعی از مسئولان شهرستان کاشان با بیان اینکه باید قدر انقلاب و ماه رمضان را بیشتر داشته باشیم، اظهار داشت: آرزوی انبیاء تشکیل حکومتی بر مبنای دین مبین اسلام است و انبیاء حکومتی همانند حکومت انقلاب اسلامی را نداشتند.

وی افزود: اولین وظیفه ما در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ و حراست از این نهاد مقدس است و هرچه مسئولیت ما بیشتر می‌شود باید خود را به خدا نزدیک‌تر کنیم چراکه افراد در برابر مسئولیت وظایف سنگینی را به دوش می‌کشند.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: پیام رهبر معظم انقلاب همان پیام نائب امام زمان(عج) است و امروز وظیفه داریم فرمایشات ایشان را با این دید نگاه کرده و عمل کنیم و باید شعارهای سال و بیانیه گام دوم به گفتمان تبدیل شود.

وی با بیان اینکه یکی از نقاطی که در تحقق گفتمان‌سازی فرمایشات رهبر معظم انقلاب موثر. بوده، مدارس است، گفت: در 19 دی سال گذشته رهبری فرمودند که علت پیشرفت کشور به نظر سوی دشمن حضور مردم بوده و سیاست دشمن نبود دشمن در صحنه است.

حسینی تصریح کرد: وقتی دشمن جنگی را انجام می‌دهد، دشمن شکست می‌خورد و این مهم به دلیل حضور مردم است و هرجا مانع از حضور مردم شدند، شکست خوردیم به نحوی که در بخش‌هایی از اقتصاد که مردم مشارکت نداشتند، شکست خوردیم.

وی ضمن تاکید بر تقویت حوزه مشاغل خانگی تاکید کرد: کاشان در حوزه مشاغل خانگی ظرفیت‌هایی بسیار زیادی دارد اما باید زنجیره تولید این حوزه در منطقه تکمیل و تقویت شود تا محصول تولیدی به دست مصرف‌کننده برسد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • شعارهای سال به گفتمان تبدیل شود
  • دیدار مداحان و شعرای آیینی با امام جمعه شهرکرد
  • اعلام مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • پذیرایی از میهمانان روزه دار در میدان بسیج مراغه
  • هدف‌گذاری برای تبدیل ایران به قطب توریست درمانی
  • ­پایتخت آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی راهپیمایی روز قدس
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند