Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین هوا، یک نظرسنجی نشان می‌دهد بسیاری از مردم آمریکا در مورد آینده اقتصادی خود نگران هستند. بیش از سه چهارم مردم آمریکا نگرانند که کودکان امروز زندگی به خوبی والدین خود نداشته باشند و دو سوم مردم نیز نگران اوضاع پس انداز خود در دوران بازنشستگی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نتیجه مطالعات موسسه نظرسنجی اکسپدیشن استراتژی برای اندیشکده Progressive Policy است که در میان هزار و نود نفر و پیش از انتخابات میان دوره‌ای آمریکا صورت گرفته است.

این نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها به طور نسبی به شرایط کنونی اطمینان دارند. هجده درصد افراد شرکت کننده در این نظرسنجی معتقدند کار و رشد اقتصادی یکی از سه اولویت اصلی برای کنگره است.

اقتصاد آمریکا با رشد ۳.۵ درصدی در سه ماهه سوم در وضعیت مساعدی به سر می‌برد.

با این حال آمریکایی‌ها در مورد چشم انداز آینده فرزندانشان خوش بین نیستند. ۷۷ درصد آمریکایی نگرانند که فرزندانشان در آینده زندگی به خوبی والدین خود نداشته باشند. ۷۲ درصد آن‌ها معتقدند میزان مالیات بسیار بالاست و بخش عمده‌ای از مردم نیز می‌گویند به شدت در مورد هزینه‌های درمان و دارو نگرانند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا اقتصاد جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی

 استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با تجمع در گلزار لاله گمنام واقع در مسجد پردیسِ این دانشگاه و سردادن شعارهای اعتراضی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و از خیزش دانشجویان و استادان بیدار دانشگاه‌ های آمریکا و کشورهای اروپایی حمایت کردند.

 

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در این مراسم گفت: وظیفه ماست که از هر مظلومی در هر کجای جهان حمایت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین دین پرور با اشاره به ظلم سنگین وارده شده به مردم مظلوم غزه و فلسطین اظهار داشت: مستکبران گروه های مظلوم فلسطینی را جزء تروریست ها قلمداد می کردند اما امروز مردم، اساتید و دانشجویانی همین کشورها به این نتیجه رسیده‌ اند که فلسینی ها مظلوم اند نه تروریست؛ به همین دلیل پا به صحنه اجتماع گذاشته اند و به جنایات علیه مردم غزه و فلسطین اعتراض می کنند.

 

وی ادامه داد: جنبش اعتراضی استادان بیدار و دانشجویان در کشورهایی که ادعای آزادی بیان و حمایت از حقوق بشر دارند، نشان می دهد که این کشورها نه تنها به دانشجویان و اساتید خود آزادی بیان نمی دهند بلکه اقدام به ضرب و شتم و سرکوب جامعه نخبگانی خود می کنند.
 
دین پرور ادامه داد: جامعه دانشگاهی علوم پزشکی سبزوار همراه با دیگر دانشگاه های سطح کشور با برپایی این تجمعات و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل و مرگ بر حقوق بشر آمریکایی از خیزش اساتید و دانشجویان در آمریکا و کشورهای اروپایی حمایت و جنایات آمریکا و رژیم پوشالی صهیونیستی را در غزه و فلسطین محکوم می کند.

 

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در پایان گفت:  قطعاً این تجمعات اولین و کوچکترین گام است تا وعده خداوندی که پیروزی مستضعفان بر مستکبران است با ظهور ولی عصر (عج الله) محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم غزه از اثرات عملیات «وعده صادق» بود
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • علل، انگیزه‌ها و نتایج خیزش دانشگاهیان آمریکا ضد اسرائیل
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • ادامه حمایت تشکل‌های دانشجویی از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند