Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره میلان دوست دارد زلاتان همیشه در تیمش باشد و از حضور دوباره او در سن سیرو استقبال می کند.

طرفداری - شایعات پیوستن زلاتان ابراهیموویچ به میلان در ژانویه روز به روز قوت می گیرند و گفته می شود این انتقال در مراحل پایانی قرار دارد. به گزارش فوتبال ایتالیا، دیمیتریو آلبرتینی، هافبک ایتالیایی سابق میلان در این مورد گفت:

همیشه دوست دارم او در تیمم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسائل مالی وجود دارند اما زلاتان با خصوصیاتی که دارد، راه حل های متفاوتی به تیم ارائه می دهد. 

آلبرتینی همچنین در مورد تیم ملی ایتالیا گفت:

بازی مقابل پرتغال را دیدم. ایتالیا خوب بازی کرد و سازمان دهی خوبی داشت اما هیجان زیادی وجود نداشت. امیدوارم در سری آ ایتالیایی های بیشتر و بیشتری بازی کنند. حالا که تیم های ما در اروپا خوب کار می کنند، بازیکنان جوان ایتالیایی این شانس را دارند تا در بازی های بزرگ کسب تجربه کنند و این برای تیم ملی هم مهم است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا

باشگاه لیورپول برای انتخاب جانشین کلوپ به سراغ سرمربی مشهور ایتالیایی رفت.

به گزارش مشرق، یورگن کلوپ سرمربی محبوب و موفق قرمزهای آنفیلد چندی پیش در گفت‌وگو با رسانه باشگاه لیورپول اعلام کرد که بعد از ۸ سال سرانجام در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

بعد از اعلام این خبر مدیران باشگاه انگلیسی به دنبال جانشین این مربی موفق آلمانی بودند و از همین رو گمانه‌زنی‌ها در خصوص سرمربی جدید لیورپول آغاز شد و البته حواشی مختلفی به همراه داشت.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند که سران لیورپول علاقه‌مند به جذب سیمئونه اینزاگی سرمربی ایتالیایی اینترمیلان هستند و مذاکرات خود را برای جذب این مربی آغاز کردند. هرچند فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی اعلام کرد، این مربی به قرارداد خود با نراتزوری پایبند خواهد بود و قصد جدایی ندارد با این وجود مدیران لیورپول همچنان به دنبال جذب او هستند.

از طرفی نیز استیون ژانگ، مالک باشگاه اینترمیلان در واکنش به این خبر در گفت‌وگو با اسکای گفت: شک نکنید اینزاگی در اینتر می‌ماند و با ما همکاری خواهد کرد. او سرمربی بزرگ و فوق‌العاده‌ای است و در پروژه ما نفر اول برای موفقیت‌های اینتر است و ما او را به هیچ وجه از دست نخواهیم داد.

گفتنی است اینتر شب گذشته با شکست رقیب سنتی خود یعنی آث میلان موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو (سری آ ایتالیا) شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • خبرنگار خاص و معروف اولین فیلمش را بازی می کند | حمید معصومی‌نژاد تابعیت ایتالیایی دارد؟
  • خبرنگار خاص و معروف اولین فیلمش را بازی می کند | من تابعیت ایتالیایی ندارم !
  • سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم