Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، اینستاگرام قصد دارد با لایک، فالو و کامنت‌های فیک مبارزه کند و قصد دارد این کار را با حذف کردن آن‌ها از این پلتفرم اجتماعی انجام دهد. هرگونه لایک و فالویی که از حساب‌های سرویس‌های سوم شخص استفاده می‌کنند تا مشارکت بیشتری به دست آورند، به زودی از این شبکه اجتماعی به دلیل نقض دستورالعمل‌های انجمن و شرایط استفاده اینستاگرام حذف خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینستاگرام این خبر را به عنوان بخشی از تغییر سیاست خود اعلام کرده است.

اینستاگرام در این باره می‌گوید که ابزارهای مدیریت مؤلفه ماشینی را ساخته است که به شناسایی حساب‌های استفاده کننده از سرویس‌های سوم شخص کمک می‌کند و به طور خودکار لایک، فالوئر و کامنت‌های فیک را حذف خواهد کرد. هر حسابی که به عنوان استفاده کننده از اپلیکیشن‌های شخص ثالث برای بالا بردن محبوبیت در بین کاربران اینستاگرام شناسایی خواهد شد و همه لایک‌های فیک از آن حذف خواهد شد. از این کاربران همچنین خواسته خواهد شد تا برای جلوگیری از به خطر افتادن حساب خود، رمز عبور اکانتشان را تغییر دهند.

همانطور که اینستاگرام به یک پلتفرم برای تأثیرگذاران و برندها برای تبلیغ بیشتر محصولات خود تبدیل می‌شود، اکانت‌های بیشتری هم به اپلیکیشن‌های شخص ثالث روی می‌آورند تا محبوبیتشان را بیشتر کنند. بر اساس گزارش این هفته نیویورک‌ تایمز، افرادی در اینستاگرام وجود دارند که به عنوان «تأثیرگذاران نانویی» (nanoinfluencer) یاد می‌شود از این سرویس‌ها استفاده می‌کنند تا محصولات خود را به دسته کمی از فالوئرهای خود بفروشند. اینستاگرام این اقدام را در جهت حفظ یکپارچگی محیط کسب و کار خود انجام داده است تا مانند توئیتر پلتفرم خود را در برابر نفوذ باتها به این شبکه اجتماعی کمتر کند.

اگرچه اینستاگرام حساب‌های کاربری جعلی را مدتی پیش حذف کرده بود، تا به حال، اقدامی علیه لایک‌های فیک انجام نداده بود. بر اساس اخبار منتشر شده از کمپانی اینستاگرام، این پلتفرم در نظر دارد در هفته‌های آتی اقداماتی جدی علیه فعالیت‌های فیک داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) پست جدید ترامپ در اینستاگرام از جو بایدن

منبع: عصرایران

دیگر خبرها

  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!
  • تعطیلی موقت تردز در ترکیه
  • تعطیلی شبکه اجتماعی تردز در ترکیه
  • عاقبت لایک‌های جنجالی: الخاندرو گارناچو توسط اریک تن هاخ تنبیه می‌شود!
  • پست اینستاگرام ترامپ از جو بایدن
  • میزان تاثیرات منفی اینستاگرام بر سلامت روان افراد
  • پست جدید ترامپ در اینستاگرام از جو بایدن
  • (تصویر) پست جدید ترامپ در اینستاگرام از جو بایدن
  • لایک جنجالی گارناچو علیه تن هاخ: سپر بلا کردن بازیکن 19 ساله کار درستی نیست!
  • چرا نباید ساعت مچی فیک بخریم؟