Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@09:46:54 GMT

تساوی ایران و ونزوئلا درنیمه اول/تیم ملی منهای لیگ!

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۵۷۲۰

تیم‌های ملی فوتبال ایران و ونزوئلا از ساعت 19 امشب (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه حمد بن خلیفه کشور قطر به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، کی روش در این مسابقه بازیکنان پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال استراحت داد و تنها یک بتزیکن از لیگ ایران را در ترکیب اولیه قرار داد که او هم کنعانی زادگانی بود که بدلیل مصدومیت خفیف مجیدحسینی در گرم کردن اول بازی ، به میدان آمد!  در این نیمه ماچیس در دقیقه 35 برای ونزوئلا و علی قلی‌زاده در دقیقه 42 برای تیم ملی ایران گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی گلی که ایران در یک ضدحمله دریافت کرد، عابدزاده مقصر اصلی بود و نشان داد که با بیرانوند همچنان شماره یک ایران است. همچنین رامین رضاییان هم مهاجم تند و تیز حریف را تنها مشایعت کرد.

کنعانی و خانزاده دو مدافع پوششی ایران در این مسابقه طبق انتظار ضعیف بودند.نکته مهم و عجیب ، غیبت اغلب بازیکنان اصلی و سرشناس حریف آمریکای جنوبی بود که در بازی چهار روز پیش مقابل ژاپن به میدتن رفته بودند.

ترکیب اولیه ایران: امیر عابدزاده، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، محمدرضا خانزاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، وحید امیری،  علی قلی‌زاده، سردار آزمون، مهدی طارمی و سامان قدوس.

ترکیب اولیه ونزوئلا: فارینز، هرناندز، آنجل، چنلکلور، آنور، هرار، مورنو، رینکون، ماچیس، کوردووا، مارتینز.

دقیقه 9: حرکت انفرادی و زیبای علی قلی‌زاده و پاس در عرض این بازیکن روی خط شش قدم محوطه جریمه ونزوئلا به سردار آزمون رسید که ضربه این بازیکن در کمال ناباوری به دستان دروازه‌بان حریف خورد و راهی کرنر شد.

دقیقه 15: کار تاکتیکی بازیکن ونزوئلا روی یک ضربه ایستگاهی باعث شد توپ داخل محوطه جریمه ایران به بازیکنان این تیم برسد که ضربه بی‌دقت مهاجم این تیم از روی دروازه عابدزاده به بیرون رفت.

دقیقه 19: چرخش و شوت مارتینز، مهاجم ونزوئلا به آرامی در دستان عابدزاده قرار گرفت.

دقیقه 22: ارسال کرنر بازیکنان ونزوئلا را مدافعان ایران دور کردند.

گل برای ونزویلا/دقیقه 35: ماچیس بازیکن تیم ونزوئلا با فرار از جناح راست ایران و ورود به محوطه جریمه،‌ با یک شوت دقیق دروازه عابدزاده را باز کرد تا گل اول این مسابقه به نام تیم ونزوئلا به ثبت برسد. 

دقیقه 38: علی قلی‌زاده روی اشتباه مدافعان ونزوئلا پشت محوطه این تیم صاحب توپ شد، اما ضربه این بازیکن را دروازه‌بان حریف در اختیار گرفت.

گل برای ایران/دقیقه 42: علی قلی‌زاده با یک حرکت انفرادی و یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه، گل نخست ایران را به ثمر رساند تا بازی مساوی شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در اراک: چهار منهای چهار!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر و در نخستین تجربه اوسمار به‌عنوان سرمربی در اراک با شکست تلخی رودررو شد.

در آن مسابقه که 26 بهمن ماه سال گذشته برگزار شد سرخ‌ها در نهایت با یک سوپرگل از حریف خود شکست خوردند تا شرایط برای مدیران باشگاه پرسپولیس و انتخاب جنجالی‌شان در آن مقطع دشوارتر شود. در آن مسابقه پرسپولیس با وجود ارائه نمایشی قابل قبول شکست خورد ضمن اینکه در آن مقطع هنوز بازیکنان جدید نقل و انتقالات زمستانی با به جمع سرخ‌ها نپیوسته بودند یا مجوز بازی نداشتند.

از بازی آن روز پرسپولیس در اراک شهاب زاهدی که مهاجم اصلی بود و نبیل باهویی که به‌عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد حالا جایی در پرسپولیس ندارند اما در عوض نفراتی مثل اورونوف، آل‌کثیر، بابایی و عبدالکریم حسن می‌توانند به اوسمار کمک کنند تا خاطره آن شکست پاک شود. در عین حال پرسپولیس برای بازی حذفی جمعه امید عالیشاه را در اختیار نخواهد داشت چرا که مصدومیتش تا آن روز بهبود نخواهد یافت اما جالب اینجاست که عالیشاه در بازی هفته شانزدهم نیز به‌خاطر محرومیت غایب بود.

از لیست بیست نفره آن روز شاید وحدت حنانوف نیمکت‌نشین هم مجوز  حضور در سابقه جمعه را نگیرد  ضمن اینکه وضعیت برای بیرانند نیز نامشخص است.
با این حال اگر این دو بازیکن به دیدار جمعه نرسند توازن بین غایب‌ها و اضافه شده‌ها به ترکیب سرخ‌ها نسبت به دیدار دو ماه نیم قبل مقابل ایرالکو به‌هم خواهد خورد ضمن اینکه دانیال اسماعیلی‌فر هم در خطر محرومیت قرار دارد و اگر اینگونه شود شرایط برای اوسمار سخت‌تر هم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • خوشحالی شدید ژابی آلونسو و عصبانیت متس هوملس از گل تساوی بایرلورکوزن به دورتموند در دقیقه 97 / فیلم
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر
  • پرسپولیس در اراک: چهار منهای چهار!
  • کاهش وزن ۴۲ کیلویی برای نقش احمدرضا عابدزاده جوان |‌ ببینید
  • آخرین بازی احمدرضا عابدزاده؛ این گونه داستان عقاب تمام شد
  • تساوی تیم میلاد محمدی و شکست خانگی کایسری‌اسپور
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین + فیلم