Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@04:09:01 GMT

کشف جسد چاقو خورده مرد سالمند در شرق پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۵۷۷۷

تحقیقات برای بازداشت عاملان قتل مرد میانسال که جسدش در فلکه سوم تهرانپارس کشف شده بود آغاز شد.

به گزارش فارس، شب گذشته بود که ماموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت خبر از کشف جسد مردی میانسال دادند که بر اثر ضربات چاقو کشته شده بود.

سریعا پس از این، تحقیقات اولیه ماموران آگاهی تهران بزرگ با دستور بازپرس ویژه قتل تهران کلید زده شد و مشخص شد که مردی که رهگذر بوده در تماس با ماموران از این قتل خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مشخص شدن این موضوع این فرد به عنوان شاهد تحت بازجویی قرار گرفت که گفت: من در حال گذر از فلکه سوم تهرانپارس بودم که متوجه جسم بی جان مردی حدودا ۶۵ ساله در خیابان شدم. سریعا پس از این با ماموران اورژانس تماس گرفتم و ماجرا را به آنها اطلاع دادم.

این مرد در ادامه افزود: بنابر شواهد و دیده های من او بر اثر خوردن ضربات چاقو کشته شده بود و وقتی او را به بیمارستان بردند مشخص شد که پیش از آن فوت کرده بود.

با دستور بازپرس محسن مدیرروستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، جسد برای تعیین علت اصلی فوت به پزشکی قانونی ارسال شد و تحقیقات در این زمینه برای شناسایی و بازداشت عاملان این جنایت در اختیار کارآگاهان جنایی اداره دهم آگاهی پایتخت قرار گرفت.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد فارس گفت: مردی ۵۰ ساله که اقدام به آزار و اذیت ۲ دختر بچه کرده بود در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مهدی جوکار دوشنبه در این باره به ایرنا گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت ۲ نفر مبنی بر آزار و اذیت فرزندشان توسط مردی حدودا ۵۰ ساله ناشناس در یکی از محله‌های شهرستان فیروزآباد، مراتب شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ناشناس با یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از کوچه‌های شهر ۲ نفر دختر بچه را اغفال و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق شدند مرد ۵۰ ساله را شناسایی و وی را در حالی که در حال پرسه‌زنی بود دستگیر کنند.

جوکار با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده و تحقیقات مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، از خانواده‌ها درخواست کرد که به کودکان خود بیاموزند که به افراد غریبه هیچ وقت اعتماد نکنند و در اماکن عمومی از مقابل چشم پدر و مادر خود دور نشوند و بدون اجازه خانواده به همراه افراد ناشناس جایی نروند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس
  • دستگیری سارقان بزرگراه صدر در شمال کشور
  • زورگیران در دام پلیس پایتخت
  • جزئیات ۲ حادثه مرگبار در پایتخت
  • سارقان لوازم داخلی خودرو در غرب تهران دستگیر شدند
  • پایان زمین‌خواری در حریم پایتخت | جزییات تغییرات مدیریت ۶ هزار کیلومتر حریم مشخص شد
  • قتل مرد معتاد با ضربات متعدد چاقو در شرق تهران + جزئیات
  • قتل هولناک مرد معتاد با ضربات چاقو در شرق تهران
  • بدهی ۹۰ میلیارد تومانی مردی که روحش هم خبر نداشت/ ثبت شرکت با مدارک هویتی متقاضیان وام
  • بدهی ۹۰ میلیارد تومانی مردی که روحش هم خبر نداشت | ثبت شرکت با مدارک هویتی متقاضیان وام