Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان عفو بین‌الملل از شکنجه وحشیانه و آزار و اذیت جنسی فعالان زن و مرد در عربستان خبر داد. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ بین الملل آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الجزیره، سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد که برخی گزارش‌ها از شکنجه وحشیانه و آزار و اذیت فعالان زن و مرد سعودی که در بازداشت به سر می‌برند حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد که برخی از مستندات نشان می‌دهد که فعالان زن و مرد سعودی در زندان "دهبان" به وسیله شوک الکتریکی و شلاق شکنجه شده‌اند.

از ابتدای روی کار آمدن محمد بن سلمان ولیعهد عربستان صدها تن از معارضان و فعالان سیاسی و اجتماعی این کشور بازداشت شده‌اند.

نگرانی عفو بین‌الملل از وضعیت خطرناک زندان‌های عربستان سعودی

سازمان‌های بین‌المللی و حقوقی بارها از وضعیت خطرناک زندان‌های عربستان ابراز نگرانی کرده‌اند.

کشته شدن جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد سعودی پایانی بر دوره بی‌توجهی یا کم‌توجهی کشورهای مذکور به اتفاقات موجود در زندان‌های عربستان است. جزئیات وحشتناکی که در خصوص قتل خاشقجی مطرح شده، حقوقدانان و دولت‌های غربی را درباره اتفاقات پشت‌پرده در زندان‌های عربستان و سرنوشتی که زندانیان آزادی بیان در بازداشتگاه‌ها دارند، نگران کرده است.

به‌نظر می‌رسد عربستان در دوره بعد از ترور خاشقجی نمی‌تواند با شعار سیاست باز، اقدام به بهبود چهره خود در کشورهای خارجی کند، چرا که سرکوبگری روشمند و بدون حساب و کتاب به یکی از ویژگی‌های این کشور تبدیل شده است.

انتهای پیام/

R36348/P1011199/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرار از زندان با نقش‌آفرینی یک گربه (فیلم) خلاقانه‌ترین مدل فرار از زندان در سال 2023 ثبت شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان