Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@16:33:26 GMT

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سراب برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۵۸۲۱

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سراب برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه سراب گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سراب همزمان با هفته بسیج برگزار می‌شود. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازسراب، سرهنگ پاسدارمحمد صبحی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تفکر بسیجی امروز پس از 40 سال به درخت بزرگ و تناوری تبدیل‌شده که نقش، عملکرد و تأثیرگذاری‌اش در استمرار انقلاب اسلامی بی‌بدیل تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن بعد از پیروزی انقلاب با تمام قوای نرم‌افزاری و سخت افزاری صف آرایی کرده است تا مانع پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شود.

فرمانده سپاه ناحیه سراب در ادامه خاطرنشان کرد: بسیج در 8 سال دفاع مقدس در عرصه جنگ و بعد از جنگ در عرصه‌های اقتصادی, فرهنگی و علمی به میدان آمده تا جایی که امروز با ریشه‌یابی پیشرفت‌ها می‌بینیم که این اتفاقات با روحیه بسیج و با حضور بسیجیان صورت گرفته است, هر چند مورد بی‌مهری برخی مسئولان قرار گرفته‌اند ولی با این وجود همچنان در صحنه هستند.

کاشان| تبلور بسیج در میدان‌های فرهنگی قابل رؤیت است13 صندوق قرض‌الحسنه محله‌محور در مساجد اهر به همت بسیج تشکیل شدطرح رضویون بسیج در شهر و روستاهای شهرستان اهر اجرا می‌شود

صبحی با بیان اینکه امروز دشمنان بسیج و الگوی بسیج را مانعی برای رسیدن به اهداف خود می‌دانند ابراز کرد: امروز الگوی بسیج موفقیت خود را در کشورهایی چون سوریه، یمن, عراق, افغانستان , نیروهای مقاومت و غیره نشان داده و دشمن از همه گیر شدن این الگو نگران هست چرا که در مقابل استعمارگری نظام سلطه قد علم کرده است.

وی با قدردانی از حضور پرشور بسیجیان شهرستان در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) خاطرنشان کرد: مرحله اصلی این رزمایش که با حضور مقام معظم رهبری در ورزشگاه آزادی برگزار شد این پیام را به جهانیان مخابره کرد که اگر ولایت دستوری صادر کند در صف اول هر ماموریتی حاضر می‌شوند.

صبحی در ادامه با اشاره به طرح اعتلای بسیج ابراز کرد: برنامه‌های هفته بسیج در سال جاری مبتنی بر طرح اعتلای بسیج و در راستای این طرح اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه سراب با اشاره به اجرای طرح اعتلای بسیج در این شهرستان تصریح کرد:تشکیل صندوق‌های قرض الحسنه جهت کمک به اشتغال و محرومیت‌زدایی, طرح کرامت 1 در ارتباط با کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی, طرح شهید حججی و شهید بهنام محمدی در راستای پرورش دانش آموزان انقلابی با کمک آموزش و پرورش, طرح شبکه رضویون برای تأمین نظم شهروندان با همکاری ناجا و طرح بسیج همگام با کشاورز در جهت تأمین امنیت غذایی با کمک مهندسین کشاورزی در جهت خود کفایی با جایگزینی و اصلاح محصولات از برنامه‌های طرح اعتلای بسیج است.

وی ادامه داد: در هفته بسیج بیش از 240 عنوان برنامه در سطح حوزه‌ها، پایگاه‌ها و شهرستان در نظر گرفته شده که غبار روبی مزار شهدا و دیدار از خانواده معظم شهدا،برگزاری یادواره‌های شهدا، محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی قرآن، دیدار با ائمه جمعه شهرستان از برنامه‌های شاخص هفته بسیج  در شهرستان سراب است.

صبحی در پایان به دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان سراب  بوده و همچنین اجتماع بزرگ بسیجیان  نیز  همزمان با سراسر کشور  پنجم آذرماه در شهرهای سراب ومهربان  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7887/P1357/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | اجتماع بزرگ مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق و محکومیت رژیم صهیونیستی

دیگر خبرها

  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • جشن بزرگ کارگری در میبد
  • «مجلس ایرانشهر» در تنگستان برگزار می‌شود
  • گزارش تصویری | اجتماع بزرگ مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق و محکومیت رژیم صهیونیستی
  • اجتماع خانواده بزرگ نظام سلامت استان بوشهر برگزار شد
  • اجتماع خانواده بزرگ نظام سلامت استان بوشهر در حمایت فلسطین
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان