Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@04:16:08 GMT

سومین پل معلق اردبیل در مرحله واگذاری زمین است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۵۹۲۴

سومین پل معلق اردبیل در مرحله واگذاری زمین است


      رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال گفت: احداث سومین پل معلق استان اردبیل در مرحله واگذاری زمین است.     به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، محمد رضا شایقی ظهر سه شنبه در خصوص آخرین وضعیت احداث پل معلق در منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال تصریح کرد: این پل به طول 450 متر از پروژه های شاخص سرمایه گذاری در سطح کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     وی افزود: در نیمه نخست امسال موافقت اصولی این پروژه از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان صادر شده و بعد از واگذاری زمین عملیات احداث آغاز می شود.     رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال تاکید کرد: راه های دسترسی به این پروژه به طور کامل احداث شده و بعد از بهره برداری می توان شاهد توسعه گردشگری این منطقه بود.     به گفته شایقی با توجه به قرارگیری  خلخال در جنوب استان اردبیل برنامه‌های متعددی جهت توسعه گردشگری از جنوب استان اردبیل پیش بینی شده و پروژه‌هایی در دست اجرا و یا مطالعه است.     او ادامه داد: از جمله پروژه‌های شاخص بام خلخال، تله سیژ اندبیل و تله کابین اندبیل است که بهره برداری از مجموع این پروژه‌ها می تواند خلخال را به قطب سوم گردشگری استان اردبیل تبدیل کند.   
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان اردبیل زمین سرمایه گذاری شاخص صنایع دستی و گردشگری 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جامع گردشگری سردابه تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سید محمد اعتماد اعجازی،در جلسه بررسی مشکلات منطقه سردابه اظهار کرد: طرح گردشگری سردابه تدوین واجرایی می‌شود تا توسعه وپیشرفت منطقه بر اساس این طرح صورت گیرد.
وی افزود: در این طرح ساماندهی رودخانه و چشمه‌ها و غار هم در منطقه پیش بینی می‌شود تا شاهد رونق توسعه و گردشگری منطقه باشیم.
فرماندار اردبیل بهمچنین از حل مشکلات آب شرب منطقه و نحوه تامین آب شرب سالم از منابع مختلف خبرداد و عنوان کرد: در این زمینه علاوه بر جمعیت منطقه باید جمعیت شناور وگردشگران هم مبنای کار قرار گیرد.
اعتماد اعجازی گفت: ۵ کیلومتر از جاده مسیر سردابه زیرسازی شده است و قراراست تا پایان اردیبهشت ماه ۹۰۰۰ متر مربع از طرح هادی هم آسفالت شود و بقیه مسیر هم طبق زمان‌بندی مشخص ساماندهی شود.
وی گفت: قرار شد تا تیر ماه روشنایی مسیر و ورودی به سردابه به طور کامل انجام شود و تیر برق‌های جدید براساس طرح هادی نصب شود و برخی تیر برق‌ها هم جابه‌جا شود.
فرماندار اردبیل بیان کرد: مانور و پویش بهداشتی هم در سردابه با محوریت جمع‌آوری فضولات حیوانی و زیباسازی فضای منطقه و جلوگیری از کشتار غیرمجاز و آگاه‌سازی و آموزش مردم هم با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی مربوطه برگزار شود.

دیگر خبرها

  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • رئیسی به کراچی رفت
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • طرح جامع گردشگری سردابه تدوین می‌شود