Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@21:27:22 GMT

بسیج در مسیر کادرسازی برای جهان اسلام حرکت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۱۱۲

بسیج در مسیر کادرسازی برای جهان اسلام حرکت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس جوکار امروز در نشستی خبری به مناسبت هفته بسیج با اشاره به اینکه بسیج از نهادهای پربرکتی بود که به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۵۸ تشکیل شد، اظهار داشت: بسیج قبل از آغاز جنگ تحمیلی آغاز شد و از آن زمان تاکنون در برهه‌های مختلف، رسالت‌ها و ماموریت‌های مختلفی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: بسیج تشکیل شد تا فکرسازی و کادرسازی برای جهان اسلام انجام دهد و امروز می‌بینیم که بسیج این رسالت خود را به خوبی انجام داده است.

جوکار خاطرنشان کرد: در هفته بسیج تلاش می‌کنیم تا بازنمایی تصویر امیدبخش و وحدت‌آفرین بسیج را با شعار «بسیج مظهر ایستادگی، قدرت، پیشرفت، وحدت و خدمت» برای مردم داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد یادآور شد: بسیج امسال با رویکرد و اهداف جدیدی فعالیت کرده و انتظار می‌رود رسانه‌ها نقش بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در حوزه‌ها و عرصه‌های دفاعی، امنیتی، خدمت رسانی، علم و فناوری، اقتصاد مقاومتی و ... را تبیین کنند.

وی، یکی دیگر از رویکردهای بسیج را امیدآفرینی با برنامه‌های در دست اقدام به منظور خدمت‌رسانی و سازندگی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است.

جوکار به تشریح دیگر اهداف بسیج در سال جاری پرداخت و اظهار داشت: تقویت روحیه نشاط، خدمتگزاری و مطالبه گری از مهمترین اهدافی است که بسیج دنبال می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های هفته بسیج بر اساس تقویم روزشمار یادآور شد: بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در رده‌های ناحیه، حوزه، مدارس، کارخانجات، ادارات و ... از امروز آغاز شده است.

وی، برگزاری گردهمایی گروه‌های جهادی با عنوان شکوه هجرت، رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس، عطرافشانی قبور شهدا در همه محلات، گشت‌های رضویون و گشت‌های محله‌محور برای تامین امنیت محلات نیز از دیگر برنامه‌های بسیج در طول این هفته است.

جوکار همچنین از تجمع چند هزار نفری همه اقشار بسیج در آخرین روز هفته بسیج خبر داد و یادآور شد: جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) نیز در همه پایگاه‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش مهر، از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه به عنوان هفته بسیج تعیین و نامگذاری شده است.

کد خبر 4464220

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه الغدیر استان یزد هفته بسیج یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی نخستین اتوبوس برقی گردشگری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: خطوط ۱۰۰ و ۱۰۱ اتوبوس برقی در سطح شهر و نقاط گردشگری فعال است و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.
حمید آقایی با اشاره به مسیر حرکت خط ۱۰۱ اتوبوس‌های گردشگری ادامه داد:این اتوبوس از باغ فدک با فاصله زمانی یک ساعت یک‌بار به سمت میدان امام حسین (ع) و برعکس حرکت می‌کند.
وی اضافه کرد: همچنین خط ۱۰۱ به‌صورت مبدا-مقصدی است و در طول مسیر توقف ندارد، به این دلیل در دروازه‌دولت اماکن تاریخی و ایستگاه مترو متمرکز است.
آنطور که آقایی گفته:دو دستگاه اتوبوس در این خط‌ها فعال است که یکی از آنها اتوبوس برقی است و ساعت آغاز حرکت اتوبوس از ساعت ۹:۰۰ تا ساعت ۱۹:۰۰
است.
مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر با اشاره به مسیر حرکت خط ۱۰۰ اتوبوس گردشگری هم گفت: ایستگاه نخست، ابتدای خیابان باب‌الرحمه روبه‌روی مسجد است، سپس ابتدای خیابان شمس‌آبادی مقابل هنرستان برای سی‌وسه‌پل - سه‌راه نظر برای دسترسی به جلفا - میدان سهروردی برای پارک ناژوان، کوه صفه، ترمینال صفه، دروازه شیراز، تخت فولاد، ضلع جنوبی پل خواجو، میدان بزرگمهر برای باغ گل‌ها - میدان احمدآباد - زیرگذر میدان امام علی (ع) و سپس از خیابان عبدالرزاق و چهارباغ به سمت باب‌الرحمه برمی‌گردد، اتوبوس بعدی این مسیر را از آخر به اول طی می‌کند.

به گفته وی بیشترین استقبال از خط ۱۰۱ که از باغ فدک عبور می‌کند، صورت گرفته است، البته خط ۱۰۰ در طول سال روز‌های جمعه نیز فعال است، اما خط ۱۰۱ تنها ویژه ایام نوروز است.

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • «محفل امام حسنی‌ها» احیای شعائر اسلام بود
  • راه اندازی نخستین اتوبوس برقی گردشگری در اصفهان
  • فعالیت ۲ خط اتوبوس گردشگری در اصفهان
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • پوتین: می‌دانیم جنایت مسکو توسط اسلام گرایان رادیکال انجام شده | فیلم
  • تاکید علمای یمن بر لزوم بسیج امت اسلام برای یاری غزه
  • فاجعه بیمارستان الشفا غزه زمان مرگ رژیم کودک کش اسرائیل را جلو می اندازد
  • شهید خدمت محسوب شدن جهادگران در مجلس مطرح شود