Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل از النشره، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یکی از مقامات ارشد این رژیم در حال حاضر در یک کشور عربی که روابط دیپلماتیک با این رژیم ندارد به سر می برد تا مقدمات سفر بنیامین نتانیاهو به این کشور را فراهم کند.

این منابع فاش کردند که مئیر شابات رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سفری محرمانه به یک کشور عربی است تا مقدمات سفر نتانیاهو را به این کشور فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منابع مذکور به عدم واکنش از سوی دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی به این خبر اشاره کردند.

شایان ذکر است که نتانیاهو اخیرا در جمع کمیسیون خارجی کنست رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود: به زودی شاهد رویدادهای غافلگیر کننده بیشتری در روابط اسرائیل و برخی کشورهای عربی خواهید بود.

نتانیاهو اواخر ماه گذشته به سلطان نشین عمان سفر کرده بود.

منبع: مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، رییس جمهور چین بر اهمیت روابط پکن و واشنگتن تاکید کرد.

«شی جین پینگ» رییس جمهور چین روز چهارشنبه در دیدار با تجار اعلام کرد که ماهیت روابط چین و آمریکا نه تنها بر رفاه مردم هر دو کشور، بلکه بر آینده بشریت نیز تأثیرگذار است.

تلویزیون مرکزی چین به نقل از گفته رییس جمهور چین گزارش داد که همکاری یا مقابله چین و آمریکا رفاه مردم هر دو کشور و همچنین آینده و سرنوشت را متاثر می سازد.

رییس جمهور چین تاکید کرد که مادامی که دو طرف یکدیگر را به عنوان شریک بنگرند، به منافع یکدیگر احترام بگذارند، همزیستی مسالمت آمیز در پیش بگیرند و با یکدیگر همکاری کنند، روابط دو کشور بهبود خواهد یافت.

کد خبر 6063833

دیگر خبرها

  • وال‌استریت‌ژورنال: پیروزی اسرائیل بر حماس دور از دسترس است
  • رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد
  • استعفای مقام آمریکایی در اعتراض به حمایت واشنگتن از تل‌آویو
  • مقام جهاد اسلامی: اختلاف اسرائیل و آمریکا نمایشی است/رژیم صهیونیستی منزوی شده است
  • بنابر نتایج یک نظرسنجی: ۵۷ درصد صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو رضایت ندارند
  • مقام جهاد اسلامی: قطعنامه شورای امنیت نشان دهنده انزوای اسرائیل در جهان است
  • نارضایتی بیشتر صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو
  • حمله تل آویو به سخنان رئیس جمهور کلمبیا
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • اذعان ژنرال صهیونیست به انزوای تل آویو