Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@03:24:50 GMT

قدبلندترین مرد جهان در فرودگاه+عکس ها

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۱۶۹

قدبلندترین مرد جهان در فرودگاه+عکس ها

رکنا: مرد جوانی در لس آنجلس توانست لقب قدبلندترین مرد جهان را کسب کند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، بلند قد ترین مرد جهان در فرودگاهی در لس آنجلس دیده شد.

سلطان کوزن 35 ساله توانست با قد 2 متر و 51 سانتی متر رکورد بلندترین مرد جهان را کسب کند.

وی در مصاحبه ای که از او شد گفت که علاقه زیادی به تشکیل خانواده دارد و اکثر دخترانی که وی به آن ها پیشنهاد ازدواج داد به خاطر قد بلند او پیشنهادش را رد کردند و به بهانه این که از او می ترسند از زندگی اش خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین قصد دارد خودرویی برای خود تهیه کند که با وجود قد بلندش توانایی نشستن و رانندگی کردن در آن را داشته باشد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دانشجوی 24 ساله توسط همکلاسی های شیطان صفت فیلم رقص احمد تن تن معروف به شیطان شوشتر + جزییات و عکس تجاوز به زن جوان در زندان زنان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این جوان مکار را می شناسید؟ / او در شمال تهران پرسه می زد +تصاویر لحظه انفجار مهیب یک زن تروریست انتحاری در مقابل پلیس +فیلم فیلم مصاحبه با پیرمرد 95 ساله ایرانی که پدر شد/ او 19 فرزند دیگر هم دارد! جدیدترین حضور زنان ایرانی در ورزشگاه+تصاویر اقدام نژاد پرستانه یک کافه در تهران !+عکس عکس / تولد یک نوزاد با 31 انگشت بازار داغ ماساژ با چاقو+16+عکس دختر 19 ساله تهرانی 15 ساعت در شوک قتل مادرش در مقابل چشمانش بود ! از موتور 800 میلیونی تا پورشه 1/5 میلیاردی / مزایده اموال بابک زنجانی آغاز شد اعتراف " ممل امریکایی" به سرقت مسلحانه از بانک در تهران مرگ تلخ بیمار اورژانسی در بابل به خاطر بستن راه خودروی آمبولانس + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: فرودگاه لس آنجلس رکورد قدبلند عکس فیلم ازدواج پاکستان تصاویر مرد دانشجو دختر ایران همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز تهران_بم در فرودگاه کرمان به زمین نشست

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان، گفت: پرواز شب گذشته تهران_بم به‌دلیل شرایط نامساعد جوی موفق به فرود در فرودگاه بم نشد و در فرودگاه کرمان به زمین نشست. - اخبار استانها -

علی جزینی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اعلام وضعیت قرمز هواشناسی در استان کرمان و آغاز فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته در استان، اظهار داشت: با توجه به لزوم پشتیبانی و امدادرسانی به نقاط بحرانی، هماهنگی‌های لازم به منظور حضور کارکنان و حالت آماده‌باش به 5 فرودگاه عملیاتی استان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه فرودگاه شهدای بم به منظور پشتیبانی شرق استان در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته است، گفت: به‌دلیل شرایط جوی پرواز تهران_بم مجبور به نشست در فرودگاه کرمان شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان ادامه داد: پرواز شب گذشته قشم ایر 1208 تهران_بم به‌دلیل شرایط نامساعد جوی، بارش باران و عدم دید کافی و زیر 1000 متر، موفق به فرود در فرودگاه بم نشد و در فرودگاه کرمان به زمین نشست.

وی همچنین از استقرار بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر استان در فرودگاه شهدای جیرفت خبر داد و بیان کرد: این بالگرد به منظور پوشش امدادی در منطقه جنوب استان در فرودگاه جیرفت مستقر شده است.

جزینی‌زاده ادامه داد: فرودگاه بین‌المللی کرمان، فرودگاه شهدای سیرجان و فرودگاه شهدای رفسنجان نیز پشتیبانی سایر مناطق و فرودگاه‌های هدف را برعهده داشته و با نیروی انسانی ویژه، تجهیزات و سامانه‌های هوانوردی و فرودگاهی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • لغو پروازهای داخلی تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • سیل و هرج و مرج در دبی
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • پرواز تهران_بم در فرودگاه کرمان به زمین نشست
  • پرواز تهران_ بم در کرمان به زمین نشست
  • پرواز تهران_ بم در کرمان به رمین نشست
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • ملی‌پوشان فوتسال وارد فرودگاه بانکوک تایلند شدند