Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@20:30:52 GMT

تساوی شاگردان کی‌روش مقابل ونزوئلا در قطر

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۲۹۴

تساوی شاگردان کی‌روش مقابل ونزوئلا در قطر

خبرگزاری میزان- دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و ونزوئلا با تساوی دو تیم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده‌سازی خود برای جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات امشب از ساعت ۱۸:۳۰ در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی ونزوئلا رفت. این بازی در نهایت با نتیجه یک - یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول

دقیقه ۹: حرکت انفرادی علی قلی‌زاده و پاس در عرض این بازیکن روی خط شش قدم محوطه جریمه ونزوئلا به سردار آزمون رسید که ضربه این مهاجم در به دستان دروازه‌بان حریف برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۹: چرخش و شوت مارتینز، مهاجم ونزوئلا به آرامی در دستان عابدزاده قرار گرفت.

دقیقه ۳۳: وحید امیری اولین کارت زرد این بازی را به دلیل خطا روی بازیکن حریف از داور دریافت کرد.

دقیقه ۳۵ (گل): ماچیس بازیکن تیم ونزوئلا با فرار از سمت راست تیم ایران وارد محوطه جریمه شد و با شوتی حساب شده دروازه تیم ایران را باز کرد تا تیمش را با یک گل پیش بی‌اندازد.

دقیقه ۳۸: علی قلی‌زاده روی اشتباه مدافعان ونزوئلا پشت محوطه این تیم صاحب توپ شد، اما ضربه این بازیکن را دروازه‌بان حریف در اختیار گرفت  تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۴۲ (گل): قلی‌زاده با یک حرکت انفرادی و شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه گل اول تیم کشورمان را به ثمر رساند تا بازی مساوی شده و دو تیم با نتیجه یک - یک به رختکن بروند.

نیمه دوم

دقیقه 51: حرکت طارمی در محوطه جریمه ونزوئلا با خطای مدافع حریف توسط داور پنالتی اعلام شد اما این پنالتی با ویدئو چک برگشت و داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 58: حرکت خوب بازیکنان تیم ملی توپ را در موقعیتی خوب به وحید امیری رساند اما این بازیکن توپ را به شکلی سریع روی دروازه ارسال کرد که طارمی به توپ نرسید.

دقیقه 65: مهاجم تیم فوتبال ونزوئلا با عبور از عابدزاده دروازه ایران را باز کرد  اما داور اعلام آفساید کرد.

دقیقه 81: ضربه لوئیز گونزالس را امیر عابدزاده دفع کرد و توپ را به زمین برگرداند.

دقیقه 88: مهاجم تیم ونزوئلا در موقعیت دو به تک توپ را به بیرون زد.

دقیقه 90: ضربه محکم مارتینر از بلای دروازه عابدزاده راهی اوت شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی ایران کی روش ونزوئلا قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ شاگردان ژاوی در خانه زمین‌گیر شدند

تیم فوتبال پاری سن ژرمن موفق شد با شکست بارسلونا راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش ایرنا، در دیدار دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه المپیک بارسلون به مصاف تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن رفتند.

دو تیم در شرایطی برابر یک دیگر قرار گرفتند که شاگردان ژاوی هرناندر در دیدار رفت در ورزشگاه پارک دو پرنس ورزشگاه خانگی پاری‌سن‌ژمن موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ این تیم را شکست دهند تا گام بلندی را برای صعود به دور نیمه نهایی بردارند.

نیمه نخست بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت. ابتدا رافینیا دقیقه ١٣ بارسلونا را پیش انداخت اما دقیقه ۴٠ عثمان دمبله گل مساوی را وارد دروازه تیم سابق خود کرد.

با شروع نیمه دوم در دقیقه ۵۴ ویتینا با ضربه تماشایی گل دوم پاریس را وارد دروازه میزبان کرد. در ادامه ۵ دقیقه بعد داور برخورد کانسلو با دمبله را خطا گرفت تا پاریس صاحب ضربه پنالتی شود و کیلیان ام‌باپه از روی نقطه پنالتی گل سوم را وارد دروازه بارسلونا کرد.

در دقیقه ٨٩ در حالی که شاگردان ژاوی بی محابا برای گل های خورده حمله می‌کردند پاریسی‌ها با یک ضد حمله سریع توسط ام‌باپه به گل چهارم رسیدند.

در نهایت پاری سن ژرمن با برتری ۶ بر ۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت حریف بورسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توقف غیرمنتظره پاریسی ها در خانه/ خورشید روی نیمکت نمی تابد آقای انریکه! کیلیان ام باپه باز هم نیمکت نشین شد!

دیگر خبرها

  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان نکونام
  • استقلال ۳ - شمس آذر ۲ | برد سخت آبی‌ها مقابل شاگردان دقیقی
  • استقلال ۳ - شمس آذر ۲/ برد سخت آبی‌ها مقابل شاگردان دقیقی
  • تساوی فولاد و مس در نیمه اول
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ شاگردان ژاوی در خانه زمین‌گیر شدند