Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@11:15:19 GMT

نمایندگان از پاسخ‌های وزیر دفاع قانع نشدند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۳۳۲

به گزارش پارس نیوز، 

علی نجفی خوشرودی نماینده مردم بابل و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای  اسلامی در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

وی افزود: وزیر دفاع و پشتیبانی به منظور پاسخ به سؤالات تعدادی از نمایندگان در جلسه امروز کمیسیون حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بیان جزئیات نشست مذکور خاطرنشان کرد: در ابتدا سؤال آقای کاتب نماینده گرمسار از وزیر مطرح شد که به جاده‌ای که در منطقه خجیر اطراف تهران است مطرح شد که چرا محدودیت‌هایی را برای روستاییان و اهالی آن منطقه ایجاد شده که آقای وزیر در پاسخ عنوان کرد این جاده نظامی است و با توجه به اینکه منطقه خاصی است در عین توجه به این شرایط و ملاحظات نهایت همکاری و کمک به مردم را خواهیم داشت تا مشکلاتی برای آنان ایجاد نشود.

خوشرودی با بیان اینکه نهایتاً آقای کاتب از پاسخ‌های وزیر قانع نشد، گفت: نهایتاً مقرر شد کارگروه مشترکی در این رابطه تشکیل شده و این مسئله بیشتر بررسی شود.

وی با اشاره به سؤال علیرضا رحیمی و ۲۶ نماینده دیگر از وزیر دفاع گفت: این نمایندگان این پرسش را مطرح کردند با توجه به اینکه آقای کریمی قدوسی فیلمی را در صحن علنی مجلس از آقای ظریف پخش کرده بود قبلاً‌در کمیسیون امنیت ملی پخش شد و در آنجا اشاره شد که این فیلم محرمانه است و این کلیپ نباید منتشر شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد:‌آقای رحیمی و دیگر سؤال‌کنندگان این مسئله را از وزیر دفاع مطرح کردند که چگونه است که این کلیپ منتشر شده است و عوامل دسترسی به این فیلم چه افرادی هستند و چرا این فیلم منتشر شده است که آقای وزیر پاسخ‌هایی ارائه کردند و نهایتاً آقای رحیمی از این پاسخ‌ها قانع نشد و مقرر شد پیگیری‌های بعدی اعمال و دنبال شد.

وی همچنین به سؤال هاجر چنارانی از وزیر دفاع هم اشاره و عنوان کرد: این سؤال راجع‌به شرکت‌های تابع وزارت دفاع و عملکرد آنها بود که خانم چنارانی باز هم زمان خواست تا به مدت یک ماه بررسی‌های بیشتری صورت گرفته و وزیر و معاونانش پاسخ‌های کامل‌تری ارائه کرده و نهایتاً اعمال نظر شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نماینده مردم سخنگوی کمیسیون امنیت ملی امنیت ملی و سیاست خارجی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سیاست خارجی مجلس جاده صحن علنی مجلس وزارت دفاع سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای وزارت دفاع وزیر دفاع پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای در آستانه قزاقستان با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.

امیر آشتیانی در این دیدار ضمن تشکر از مواضع و دیدگاه‌های دولت چین در قبال تحولات منطقه به ویژه محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی ثبات ساز امریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به کشور چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری‌های دو طرف افزود: برای حل مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین المللی، همکاری و همگرایی بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه غرب اسیا، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و افزود: این عمل ناقض حقوق بین الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت می‌کنیم.

وزیر دفاع چین ضمن دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس امنیتی پکن بر تداوم همکاری‌ها تاکید کرد.

وزیر دفاع چین در این دیدار خواستار آتش بس در نوار غزه و ارسال کمک‌های بشر دوستانه به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

کد خبر 847231 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه ایران و چین حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به اسرائیل
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • دلخوش : عملیات "وعده صادق" به اسراییل فهماند سمبه ایران چقدر پر زور است +فیلم
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم