Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@21:02:28 GMT

مصرف آرد اصناف و صنایع خراسان شمالی رصد می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۳۵۰

مصرف آرد اصناف و صنایع خراسان شمالی رصد می شود

احمد پورکاظم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور ساماندهی و مدیریت مصرف آرد آزاد در واحدهای صنعتی، صنفی و تولیدی استان، تمام واحدهای مزبور برای دریافت آرد مورد نیاز باید اقدام به ثبت نام در سامانه فروش آرد به نشانی eflour.ir کنند.
وی افزود: ثبت نام از واحدها در حال انجام است و صنایع و اصناف آردبر دارای پروانه بهره برداری و کسب از جمله کارخانه های ماکارونی، واحدهای خشکه پزی، نانوایی های آزادپز و قنادی ها برای دریافت آرد باید در سامانه مزبور ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف ساماندهی توزیع آرد در میان صنایع و اصناف آردبر، رصد و کنترل میزان مصرف، جلوگیری از تخلف ها در زمینه مصرف آرد و در مجموع مدیریت مصرف این محصول در دستور کار است.
پورکاظم گفت: در صورت کامل نشدن ثبت نام، شرکت غله و خدمات بازرگانی و کارخانجات تولید آرد استان نمی‌توانند نسبت به تامین آرد مورد نیاز این واحدها اقدام کنند.
وی با بیان اینکه این سامانه از ابتدای آذرماه قابلیت اجرا دارد، خاطرنشان کرد: تا کنون نیمی از اصناف استان در این سامانه ثبت نام کرده اند.
سرپرست اداره تنظیم بازار اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: میزان دقیق مصرف آرد در اصناف مشخص نیست اما بر اساس برآوردها، ماهانه یکهزار تن آرد در این واحدها مصرف می شود و پنج واحد صنعتی نیز سالانه 20 هزار تن آرد مصرف دارند.
7185/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی تنظیم بازار خراسان شمالی صنعت معدن و تجارت مصرف اصناف 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود

استاندار خراسان شمالی با اشاره به نقش مهم معلمان در امور تربیتی گفت: شورای فعالان تربیتی در استان تشکیل و سیاست‌گذاری کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ چهار شنبه بیست‌ونهم فروردین _ در دیدار نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی بر اهمیت نقش امور تربیتی تاکید کرد و اظهار داشت: اگر بیشترین قسمت هزینه‌ها را صرف امور تربیتی کنیم، چه بسا که ضرری نکرده‌ایم.

وی اردوهای راهیان نور را به عنوان یک اثر معنوی دانست و افزود: این اردو تغییرات و تحولات خوبی در دانش آموزان رقم می‌زند و از عوامل اثرگذار تربیتی است.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نقش معلمان تربیتی بیش از گذشته احساس می‌شود لذا تشکیل شورای فعالان تربیتی در استان و سیاست گذاری این شورا حائز اهمیت است.

وی در ادامه افزود: به وجود آمدن چنین شورایی یک ضرورت است و امیدواریم در استان سریع شکل گیرد زیرا نقش مهمی در تربیت و آموزش خواهد داشت.

کد خبر 745579

دیگر خبرها

  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • رقابت ۱۲۰۵ نفر در آزمون استخدامی تامین اجتماعی در خراسان‌شمالی
  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • صنایع و سازمان‎ها قسمتی از برق مصرفی را خودشان تولید کنند
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی