Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس گفت: دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع برای تکمیل اطلاعات خود به سامانه رزرو حج سازمان حج و زیارت به نشانی reserve.haj.ir مراجعه کنند.

وی افزود: ودیعه گذاران در صورت عدم دسترسی شخصی به سامانه اعلام شده می‌توانند به دفاتر و شرکت‌های زیارتی دارای مجوز که اسامی آن‌ها در سایت fars.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

haj.ir درج شده است مراجعه و با پرداخت مبلغ ۳۰ هزار ریال (۳ هزار تومان) نسبت به تکمیل اطلاعات فردی اقدام کنند.

زینلی، هدف از این فراخوان را ساماندهی کلی اولویت‌های باقی مانده برای تشرف، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت در اطلاع رسانی نسبت به اولویت‌ها و برنامه‌های آموزشی و توجیهی اعلام کرد.

مدیر حج و زیارت استان فارس تصریح کرد: به تناسب سهمیه تعیین شده در هر سال، اولویت‌های تشرف به حج تمتع، به ترتیب اولویت همان سال اعلام می‌شود؛ بر همین اساس اولویت‌های تشرف به حج سال ۱۳۹۸ بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حج و زیارت عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۷۸ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل راه و شهرسازی گلستان گفت: در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مجموعاً پنج هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ ۲۷۸ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان به متقاضیان واگذار شد.

مهدی ملک افزود : افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی می‌توانند با ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن نسبت به اخذ دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام کنند و بانک‌های استان مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با محوریت افراد معرفی شده توسط نهاد‌های حمایتی هستند.

ملک ادامه‌داد : افراد معرفی شده باید با مراجعه به سایت نهضت ملی مسکن نسبت به ثبت نام برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه طی دو سال اخیر ۱۹ هزار و ۳۸۲ نفر متقاضی این تسهیلات بوده‌اند، گفت: از این تعداد ۱۷ هزار و ۱۳۹ متقاضی حائز دریافت تسهیلات ودیعه مسکن بودند.


دیگر خبرها

  • اولویت‌دهی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری شیراز
  • پروژه‌های اولویت‌دار دانشگاه تهران تکمیل می شود
  • استطاعت جسمی بیش از ۶۵۰۰۰ زائر حج تمتع تأیید شد
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه
  • مروری بر شرایط و تصمیمات تعیین شده برای حج تمتع ۱۴۰۳
  • انتشار فراخوان عمارت نوفل‌لوشاتو برای نمایشنامه‌خوانی
  • هفت اردیبهشت اعزام زائران به حج عمره
  • پرداخت بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • پرداخت ۲۷۸ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • فراخوان عمارت نوفل لوشاتو برای نمایشنامه‌خوانی