Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@06:42:12 GMT

همدان به عنوان الگو و نماد گردشگری شناخته شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۳۶۸

همدان به عنوان الگو و نماد گردشگری شناخته شده است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همدان به عنوان الگو و نماد گردشگری شناخته شده است و با برگزاری اجلاس جهانی گردشگری و رویداد همدان ۲۰۱۸ تمامی شبکه‌های تلویزیون همدان را نشان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، "حمیدرضا حاجی بابایی" امروز (29 آبان) در آئین تکریم و معارفه استاندار همدان گفت: همه باید مسیر مورد نظر مقام معظم رهبری را طی کنیم چرا که وضعیت کشور ویژه است و جای هیچ کشمکش و افتراقی نیست فقط باید به فکر خدمتگذاری به مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای استان برای کار مهیاست،افزود: فضای استان هر روز بهتر و حاشیه‌ها کمتر شده و فضا برای کار بیشتر می‌شود.

 

وی تصریح کرد: وضعیت اقتصادی امروز برای مدیریت و کار سخت است اما هماهنگی‌ و همراهی در همدان کارها را آسان خواهد کرد.

 

وی گفت: در تمامی نقاط کشور نام همدان مطرح است که علت کسب این توفیق هماهنگی بین مجمع نمایندگان استان و استاندار است.

 

حاجی بابایی با اشاره به اینکه همدان در مسیر توسعه گردشگری قرار گرفته است، اظهار داشت: همدان به عنوان الگو و نماد گردشگری شناخته شده است و با برگزاری اجلاس جهانی گردشگری و رویداد همدان 2018 تمامی شبکه‌های تلویزیون همدان را نشان داد و سازمان برنامه و بودجه هم به این نتیجه رسیده که همدان به عنوان الگو و نماد گردشگری شناخته شود.

 

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس بایکدیگر اتحاد و یکپارچگی دارند، خاطرنشان کرد: تمام نمایندگان شهرستان‌های استان هم‌افزایی دارند و یکپارچه در مسیر توسعه حرکت می‌کنند.

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیک‌بخت مدیری کاربلد بود و با تمام مسئولان مرتبط بوده است، افزود: امروز مردم همدان فصل جدیدی از تاریخ، کار و توسعه استان را آغاز می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: استان همدان صاحب‌نام است و با این وجود دروازه توسعه استان باز شده و این استان تمام ظرفیت خود را نشان می‌دهد.

 

وی با تاکید بر اینکه دیدگاه سیاسی بی رنگ شده است، اضافه کرد: افکار همه به هم نزدیک است و تمامی افراد پشت سر رهبر فرزانه انقلاب حرکت می کنند و این در حالیست که دشمن سعی در ضعیف کردن کشور ایران دارند بنابراین باید همه برای تقویت کشور تلاش کنند.

 

 

 

پایان پیام/155

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته وحدت آذربایجان غربی بیرجند ایران جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان وحدت حسن روحانی ارومیه شیراز خراسان جنوبي مجمع نمایندگان توسعه گردشگری تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همشهری آنلاین و جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدند

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر نصراللهی، سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم امروز با حضور اعضای منصفه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

وی افزود: رسیدگی به پرونده مدیر مسئول سایت خبری رجانیوز با اعلام رضایت شاکی و توضیح رجانیوز در سایت خود، منتفی اعلام شد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، گفت: امروز همچنین پرونده مدیر مسئول همشهری آنلاین رسیدگی شد. اعضای هیئت منصفه، مدیر مسئول همشهری آنلاین را با اکثریت مطلق آرا مجرم ندانستند.

نصراللهی با بیان اینکه آخرین پرونده‌ای که امروز بررسی شد، پرونده مدیر مسئول روزنامه جام جم بود، گفت: هیئت منصفه به اتفاق آرا، متهمان را مجرم ندانستند.

کد خبر 6085833

دیگر خبرها

  • همشهری آنلاین و جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدند
  • سنگ اندازی‌ها باعث فرار سرمایه‌گذار از همدان می‌شود
  • شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند
  • نماد‌های مقاومت مردم فلسطین که جهانی شده‌اند + فیلم
  • اهمیت نقش حمایتی مسئولان در جذب و ماندگاری سرمایه‌گذاران در همدان
  • پروژه ناتمام مقصد گردشگری شدن همدان به نتیجه می‌رسد؟
  • «سفال لالجین» سفیر فرهنگی و صادراتی همدان در اکسپو ۲۰۲۴
  • تاکید استاندار تهران بر تقویت تعاونی‌ها
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان
  • نهضت تجلیل از معلمان فراگیر شود/عزم جمعی برای پاسداشت معلمان