Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-26@21:57:21 GMT

استاندار از مردم همدان طلب حلالیت کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۳۷۹

استاندار از مردم همدان طلب حلالیت کرد

استاندار سابق همدان با بیان اینکه هر آمدنی رفتنی را به دنبال دارد، گفت: نمی‌دانم در این ماموریتی که در استان همدان داشتم، توانستم وظیفه خود را انجام داده و رضایت خدا و خلق خدا را کسب کنم اما خدا را گواه می‌گیرم که قصدم فقط خدمت بود و امیدوارم کوتاهی بنده را خداوند و مردم ببخشند و حلالیت می‌طلبم.

 

محمدناصر نیک‌بخت سه‌شنبه ۲۹ آبان در مراسم تکریم خود، با بیان اینکه همدان قطب فرهنگی کشور است، افزود: امسال دو رویداد بزرگ همدان ۲۰۱۸ و جشنواره پویانمایی به خوبی در همدان برگزار شد و روز گذشته نیز جشنواره تئاتر کودک آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در دوره دوم حضور بنده در استان همدان همت همگانی برای توسعه استان عنوان شد، خاطرنشان کرد: همه باید با همدیگر هم‌افزایی داشته باشیم و کشور را از گردنه‌هایی که دشمن ظالمانه به کشور تحمیل کرده است، حرکت دهیم.

 

نیک‌بخت با بیان اینکه وزارت کشور در انتخاب شاهرخی به عنوان استاندار همدان خوب عمل کرد، یادآور شد: شاهرخی در این مدتی که در استان همدان بوده است، بسیار خوب به بنده مشورت می‌داد و مطمئن باشید که با حضور او در استان، روال مسیر توسعه استان بهتر از حال ادامه پیدا خواهد کرد.

 

استاندار سابق همدان بیان کرد: شاهرخی همه خصوصیات را برای استاندار شدن داشت و برای اداره استان شایستگی‌های بسیاری از جمله صداقت، وفاداری و ریزبینی و تیزبینی را دارد.

 

وی با بیان اینکه برخی عنوان می‌کردند که بین نمایندگان مردم همدان در مجلس و استاندار همدان معامله شده بود، افزود: اصلا این طور نبود، ما فقط برای توسعه استان تلاش می‌کردیم و معامله‌ای جز این نبود.

 

نیک‌بخت با اشاره به اینکه خدا را گواه می‌گیریم هیچ کسی را به عنوان نیروی نمایندگان فرماندار نکرده‌ام، گفت: اگر همکاری و انسجام در استان نبود هیچ کاری انجام نمی‌شد و از شاهرخی به عنوان استاندار جدید همدان می‌خواهم این اعتماد متقابل را حفظ کند.

وی با بیان اینکه کار زیادی در طول ۵ سال شده اما کار نشده زیادتر است، افزود: در طول ۵ سال گذشته ۴۳۰ جلسه در ارتباط با کار مردم در تهران داشته‌ام که ۱۱۴ جلسه آن درباره پتروشیمی هگمتانه بوده است.

 

نیک‌بخت ضمن اشاره به معرفی سرمایه‌گذار از سوی نمایندگان برای پیشرفت استان، از شاهرخی به عنوان استاندار جدید خواست از فعالان اقتصادی حمایت کند و نگذارد آسیب ببینند.

 

وی سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری را از اولویت‌های استاندار جدید دانست و یادآور شد: مدیرکل اطلاعات، دیوان محاسبات و بازرسی نعمتی برای استان است و در رابطه با سرمایه‌گذاری بنا به تاکید مقام معظم رهبری و قوه قضائیه حمایت همه‌جانبه داشته باشند.

 

نیک‌بخت با بیان اینکه حفظ سرمایه‌گذاری و تولید و اشتغال نیز از اولویت‌های شاهرخی است، عنوان کرد: استان همدان پایین‌ترین نرخ بیکاری را دارد به طوریکه ۱۰ پله تا بالاترین استان دارای بیکار فاصله است.

 

وی نرخ مشارکت اقتصادی همدان را ۴۴.۷ دانست و تصریح کرد: نرخ مشارکت اقتصادی استان همدان ۴۲ بوده که به ۴۴.۷ رسیده و رتبه کسب و کار همدان از ۲۴ به ۱۱ رسیده است.

 

وی گفت: در طول ۵ سال گذشته ۸۵۰ تا ۹۵۰ تخت به تخت‌های بیمارستانی استان همدان اضافه شده و امیدواریم بیمارستان تویسرکان تا پایان امسال افتتاح شود و بیمارستان بهار نیز آماده افتتاح است.

استاندار سابق همدان با اشاره به اینکه ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی جدید در همدان ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ طرح ظرف ۱.۵ سال در استان همدان اجرا شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در همدان درگیر حاشیه نیستیم و همین موضوع منجر به رشد این استان شده است، هم‌افزایی بین مدیران، نمایندگان و پشتیبانی مردم را نقطه قوت این منطقه عنوان کرد.

نیک‌بخت عنوان کرد: در هیچ جای کشور با هیچ طرح اقتصادی مشارکت ندارم و نه دستاندرکار هستم اما همه واحدهای تولیدی استان را از خود می‌دانم.

وی با اشاره به اقدامات شاخص خود در استان همدان، از پرداخت ۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات در استان خبر داد و از همراهی بانک‌های استان تشکر کرد و افزود: امیدواریم شاهرخی نیز این همکاری را با بانک‌های استان داشته باشد.

نیک‌بخت خاطرنشان کرد: ۳۳ هزار شغل از ابتدای سال ۹۶ تا آبان ۹۷ در استان همدان ایجاد شده و ۳۸ هزار شغل در سامانه رصد ثبت شده همچنین ۶۱۰ پروژه به بخش خصوصی واگذار شده در حالیکه تعهد استان واگذاری ۱۴۹ واحد بوده است.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی قطار در همدان در دوران مسئولیتش، گفت: وعده داده بودم همه خبرنگاران را به مشهد مقدس اعزام کنم که از ۱۳۰ خبرنگار ۷۰ نفر باقیمانده است که از شاهرخی می‌خواهم وعده اعزام آن تعداد از خبرنگارانی که قرار بود با قطار به مشهد مقدس مشرف شوند را محقق کنند تا بنده بدقول نشوم.

استاندار سابق همدان با بیان اینکه ۴۰ میلیارد تومان برای فرودگاه همدان هزینه شده است، از مردم همدان خواست سفرهای خود را با پرواز انجام دهند.

 وی در پایان با اشاره به احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی همدان، تاکید کرد: از دکتر موسوی‌بهار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان می‌خواهم در ادامه کارها این بیمارستان را نیز کلنگ‌زنی کنند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

استاندار جدید لرستان بر وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‎‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود، اظهار داشت: ما در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم و شناخت کافی باید روی مبانی نظری خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است، اضافه کرد: رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی را باید ایجاد کرد.

استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه پذیرفتن مسئولیت به معنای نوکری مردم است، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و نوکران مردم هستند و روحیه تلاش و تعامل بین این دو را باید حفظ کرد.

شفقت با بیان اینکه دشمنان کوچک‌ترین خطاهای ما را بزرگ‌نمایی می‌کنند، بیان کرد: رسانه‌ها باید این موضوع را روشنگری کنند و مردم را نیز به مشارکت در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی دعوت کنند.

به گفته وی وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم موجب شکوفایی ظرفیت‌های لرستان می‌شود و باید از این نظرات استقبال کرد.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم