Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ باقر رحمانی، عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج ۳۱۳ عنوان برنامه با همکاری ستاد شهرستان و حوزه مقاومت در شهرستان گرگان اجرایی خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد برنامه ۲۴۲ مورد توسط پایگاه های بسیج، ۶۰ مورد توسط حوزه های مقاومت و ۱۱ برنامه به صورت شهرستانی اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگان از اجرای ۱۰۰ برنامه ورزشی، دیدار با ۱۵۷ خانواده شهدا و برگزاری ۳۳ همایش بصیرتی در هفته بسیج خبر داد و یادآور شد: ویژه برنامه ای با عنوان همایش «شکوه و پایداری بسیجیان» در روز پنجم آذر با سخنرانی سردار معروفی در مصلی گرگان برگزار می شود.

رحمانی اظهار کرد: اجرای برنامه ای با عنوان گرامیداشت یاد شهدا از ویژه برنامه هایی است که در روز پنجم آذر ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اجرایی خواهد شد.

وی افزود: افتتاح سقاخانه پنجم آذر و یادمان شهدای پنجم آذر از دیگر برنامه های هفته بسیج است که در این ایام اجرایی می شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگان بسیج را بهترین و مناسب ترین نهاد مردمی برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی دانست و گفت: حضرت امام خمینی (ره) برای سازماندهی و ساماندهی کردن قدرت مردمی دستور تشکیل سازمان بسیج را در پنجم آذر سال ۵۸ دادند و این سازمان توانست تحت حمایت سپاه برای پیش برد اهداف انقلاب اسلامی فعالیت های چشمگیری داشته باشد.

رحمانی بسیج را یک پدیده شگفت انگیز معرفی کرد و گفت: امروز بسیج تبدیل به یک جریان و تفکر قدرتمند تبدیل شده است و بسیج در عرصه های گوناگون چون مردم داری، امداد و نجات، جنگ نرم، جنگ اقتصادی و محرومیت زدایی خدمات زیادی را به جامعه ارائه کرد.

۵ آذر روز ملی گرگان

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگان در ادامه به اهمیت روز گرگان پرداخت و گفت: در روز یکشنبه پنجم آذر سال ۵۷ شاهد واقعه تاریخی، انقلابی و اعتقادی از سوی مردم گلستان به ویژه مردم گرگان بودیم که این روز  تبدیل به سندی افتخار برای مردم گلستان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه روز پنجم آذر به عنوان روز ملی گرگان به ثبت رسیده است، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلفی که با مردم گلستان داشت روز پنجم آذر را یک روز تاریخی یاد می کنند که در همین راستا توصیه هایی داشتند.

تهیه کمک جهیزیه برای ۷۹ نو عروس

رحمانی همچنین در خصوص رزمایش عاشورایی حضرت محمد(ص) دو اظهار کرد: این رزمایش که طی ۲۰ روز در ماه های گذشته انجام شد سپاه ناحیه گرگان توانست ۴۳۵ مرد و ۳۴۹ زن را در قالب گروه های جهادی به کار گیری کند.

وی افزود: در این مدت ۵۲ گروه جهادی به ۹ نقطه حاشیه نشین شهرستان گرگان اعزام شدند و توانستند به مردم منطقه خدمات ارائه دهند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگان گفت: مرمت هشت خانه، رنگ آمیزی و زیبا سازی مدارس انجیراب، اجرای میز خدمت و اعزام تیم های پزشکی از جمله فعالیت های این رزمایش بوده است.

وی یادآور شد: در این مدت ۲۱ خیر شناسایی شدند که از ظرفیت آن ها در جهت خدمت رسانی به مردم استفاده خواهد شد.

به گفته رحمانی در ماه های آینده کمک جهیزیه برای ۷۹ نو عروس در دستور کار سپاه قرار گرفته است که امید است هر چه سریع تر به نتیجه برسد.

کد خبر 4463721

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه نینوا گلستان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد بش قارداش خبر داد.

محمدرضا موفق در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قرار است به مناسبت فرا رسیدن هفته شوراها، روز کارگر، معلم و هفته سلامت، جمعه هفته جاری پیاده روی همگانی به مقصد بش قارداش برگزار شود.

وی افزود: این پیاده‌روی از ساعت ۵:۳۰ صبح جمعه هفتم اردیبهشت ماه از محل ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی شهرداری در بلوار دانشگاه آزاد آغاز می شود و از مسیر جاده سلامت به سمت بش قارداش ادامه می یابد.

وی ادامه داد: قرار است مراسمی در بش قارداش برگزار شود که طی آن به مناسبت روزهای اعلام شده، یک نفر به نمایندگی از فعالان آن عرصه تقدیر می‌شود.

موفق تاکید کرد: برگزاری همایش‌هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل می‌دانیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به حضور در این پیاده روی خانوادگی حتما کفش ورزشی به پا داشته باشند، اظهار کرد: طی مسیر با چای و خرما از شرکت کنندگان پذیرایی می شود. غرفه های فروش غذاهای خانگی در بش قارداش مستقر خواهد بود.

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد، این مراسم پیاده روی با قرعه کشی و اهدای جایزه همراه خواهد بود و اتوبوس رایگان نیز برای برگشت از بش قارداش به سمت چهارراه ۱۷ شهریور و میدان شهید هماهنگ شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2