Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس با تماس‌هایی که با این خبرگزاری داشتند و اعلام کردند که قرار است ۱۱ کیلومتر از مسیر جاده شمشک به دیزین که بر اثر وقوع بهمن فاقد گاردریل است صبح فردا بازگشایی شود.

در همین رابطه سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور: پلیس راه هیچ برنامه‌ای برای بازگشایی محور دیزین به شمشک ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بازگشایی این مسیر باید با هماهنگی پلیس انجام شود، این محور تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور توضیح داد: برای بازگشایی این مسیر لازم است نکات ایمنی به صورت کامل رعایت شود و رعایت ایمنی راه‌ها از جمله مواردی است که پلیس به آن توجه ویژه‌ای دارد.

رحمانی تصریح کرد: در صورت رعایت ایمنی مسیر بازگشایی انجام خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محور شمشک دیزین مرکز کنترل ترافیک پلیس ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

وزیر کشور از نیروهای فراجا از اجرای طرح نور توسط پلیس قدردانی کرده و آن را در راستای عمل به مطالبه عمومی جامعه دانست.

به گزارش ایسنا، احمد وحیدی در حاشیه آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره طرح اخیر پلیس در برخورد با کشف حجاب در کشور، گفت: حجاب از ارزش‌های ملی، دینی و اسلامی ماست و ایرانیان همیشه در طول زمان به رعایت حجاب و عفاف معروف بودند و امروز هم یک دستور قانونی است و اکثر بانوان آن را اجرا می‌کنند.

وی افزود: نیروهای فراجا با رعایت کرامت انسانی و همه جنبه‌های اخلاقی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نمی‌کنند تذکر می‌دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: فراجا به همه مأموران خود تأکید کرده است تفکیک غفلت و اهمال شهروندان در اجرای قانون با تدبیر برای هنجارشکنی و ساختارشکنی با دقت کامل صورت بپذیرد. و سیاست‌های پیشگیرانه در این موضوع چندلایه، منعطف، جامع و دوراندیشانه است. من از پلیس برای اجرای طرح نور که طرحی در راستای مطالبه عمومی جامعه است، قدردانی می‌کنم.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توضیح معاون وزیر راه درباره حجاب بان های فرودگاه ها: از طرف ستاد امر به معروف می آیند کسی که در تجمع حجاب با سر بر صورت پلیس کوبید(عکس)

دیگر خبرها

  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نائین بازگشایی شد
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • بازگشایی محور هراز
  • مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • اجرای مسدودیت مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه