Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از فوت مرد 50 ساله بر اثر سقوط در استخر آب کشاورزی در روستای "شندآباد" خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سیاوش علی فام در تشریح این خبرگفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن یک شهروند در استخر آب در روستای "شندآباد" شهرستان شبستر، بلافاصله ماموران کلانتری 14 به اتفاق گروه های امدادی، به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: با حضور ماموران انتظامی و عوامل امدادی در محل حادثه و بررسی انجام شده مشخص شد،مرد 50 ساله‌ای بر اثر بی احتیاطی هنگام کار در استخر آب غرق شده و جان خود را از دست داده است.
 
وی با اشاره به این‌که جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شد، عنوان کرد: در هنگام کار در باغ‌ها و مزارع،باید اصول ایمنی را رعایت کنیم تا شاهد چنین حوادث ناگوار نباشیم.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان شرقی فوت کشاورزی مرکز فوریت های پلیسی استخر 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پراید سرقتی در جاده طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ "رحیم حاجی ده آبادی" گفت: ماموران پلیس راه "یزد-طبس" هنگام گشت زنی در جاده متوجه شدند یک دستگاه پراید به صورت مشکوک در کنار جاده و پشت تپه‌ها رها شده است. 


وی افزود: طی استعلام و بررسی‌های میدانی مشخص شد خودرو مسروقه است که بلافاصله مراتب به عوامل انتظامی اعلام شد.


 رئیس پلیس راه استان یزد افزود: در این زمینه پرونده تشکیل و پراید سرقتی تحویل ماموران انتظامی اشکذر شد.

دیگر خبرها

  • هنگام وقوع سیل چه کنیم ؟ | توصیه‌های کاربری برای مواقع پیش از سیل ، هنگام سیل و پس از سیل
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • عبور از رودخانه منجر به فوت ۲ شهروند شد
  • غرق شدن ۳ نفر در کانال آب‌رسانی در مرودشت
  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان