Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سهل انگاری یک زن هندوستانی موجب شد تا بچه اش توسط یک میمون ربوده و سپس کشته شود. این نوزاد 12 روزه که توسط این میمون از میان دستان مادرش قاپیده شده بود در حالی که غرق خون بود پیدا شد. این حیوان با وارد شدن به خانه این زن در حالی که "آروش" را از ناحیه گردن گرفته بود پا به فرار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والدین آروش به همراه همسایگان تلاش کردند با پرتاب سنگ نوزاد را از دست میمون نجات دهند اما تلاش آنها بی ثمر ماند. سرانجام در حالی که آروش غرق خون بود در پشت بام خانه یکی از همسایگان پیدا شد.

این نوزاد بلافاصله به یک بیمارستان محلی در شمال هندوستان در ایالت یوتار پرادش منتقل شد اما پزشکان اعلام کردند او جانش را از دست داده است. بنا به گفته "یوگش"، پدر داغدار این نوزاد پسرش در هنگامی که پیدا شد دارای هیچ علائم حیاتی نبود. او در شرح ماجرا گفت این میمون در تاریخ 12 نوامبر از طریق درب خانه که باز بود وارد خانه شد و پس از قاپیدن آروش از دستان مادرش پا به فرار گذاشت. بنا به گفته یوگش میمون گردن آروش را گرفته بود و "نها"، همسرش نتوانست کاری برای نجات فرزندشان انجام دهد.

یوگش در این باره به یکی از رسانه های محلی هندوستان گفت : " درب خانه باز بود و همسرم در حال غذا دادن به پسرم بود. ناگهان یک میمون وارد خانه شد و آروش را از میان آغوش همسرم قاپید. "

بنا به گزارش پلیس محلی هندوستان این میمون حدود 15 دقیقه قبل از ربودن نوزاد، به دختر 14 ساله یکی از همسایگان نیز حمله کرده بود. این دختر در این حادثه دچار جراحت سطحی شده بود.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که در این منطقه از هندوستان یک نوزاد توسط میمون ربوده می شود. حدود 2 ماه پیش نیز یک نوزاد دیگر توسط یک میمون ربوده شد اما خوشبختانه پس از نجات و انتقال به بیمارستان زنده ماند.

انتهای پیام/

حمله غافلگیرانه میمون به زن هندوستانی حادثه آفرید!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندوستان وحشتناک ترین ها حیوانات هندوستان نوزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، بنا بر اعلام شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و با پیگیری و دیپلماسی حمل‌ونقل ریلی در دولت سیزدهم، دومین قطار ترانزیتی کانتینری ۷۷۴ تنی شامل تعداد ۱۶ واگن و ۳۱ کانتینر باردار، روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری از مبدأ روسیه به مقصد بندرعباس، از مرز ریلی اینچه‌برون وارد کشور ایران شد.

این قطار ترانزیتی بلافاصله پس از انجام تشریفات گمرکی به سمت بندرعباس اعزام شد تا از آنجا به کشور هندوستان ارسال شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراز به دنبال شکستن طلسم 170 روزه!
  • پیدا شدن جسد مردی میانسال پس از ۱۰ روز در انباری خانه‌اش
  • روایت پری خانه ما از راز مادران چند شهید
  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • فیلم/ وداع جانسوز مادر فلسطینی با نوزاد شهیدش
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • آتش در خانواده نیکا شاکرمی
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و در خانه آتش زد
  • «اُمّ علاء»؛ مادر شهیدی که هفت عزیزش را تقدیم اسلام کرد