Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@01:49:10 GMT

در سفر یک‌ روزه استاندار کردستان به دهگلان چه گذشت

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۴۶۵

در سفر یک‌ روزه استاندار کردستان به دهگلان چه گذشت

آن چه در سفر یک‌ روزه استاندار کردستان همراه با برخی از مدیران استانی به شهرستان دهگلان گذشت. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهگلان، استاندار کردستان امروز سه‌شنبه (29 آبان‌ماه) همراه با جمعی از مسئولان استان در سفری یک‌ روزه از شهرستان بازدید کردند این سفر در حالی انجام شد که طبق روال همیشه جز برگزاری جلسات و اظهارات تکراری خروجی قابل لمسی برای مردم نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سفر یک‌روزه استاندار کردستان به قروه چه گذشت؟

بهمن مرادنیا در ابتدا با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای شهرستان ادای احترام کرد و سپس با خانواده شهید «محمد شریف طهماسبی» سرباز وظیفه سپاه که در سال 65 در درگیری با عوامل ضدانقلاب به شهادت رسید و شهید «محمد صالح محمودی» از شهدای جنگ تحمیلی در دهگلان دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار کردستان در این دیدار با بیان اینکه بسیار خوشحالم که در خدمت خانواده شهدای این شهرستان هستم، گفت: پاسداری از خون شهدا وظیفه‌ای همگانی است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

جشن نوروز امسال کردستان را با نشاط خاصی برگزار می‌کنیم

بهمن مرادنیا در نشست با فعالان سیاسی و مدنی شهرستان دهگلان اظهار داشت: هدف از سفر امروز این بود که از نزدیک در جریان مشکلات شهرستان قرار بگیرم؛ گرچه در استان با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم اما باید همه با هم در راستای حل این مشکلات تلاش کنیم.

وی فعالان سیاسی و مدنی را به پرهیز از طرح مسائل تفرقه‌انگیز فراخواند و گفت: استان کردستان نیازمند توسعه است و باید همه با هم از تفرقه و اختلاف دوری کنیم و اجازه سوءاستفاده به دشمنان ندهیم.

استاندار کردستان به فعالان سیاسی و مدنی شهرستان دهگلان خواست بدون هراس به فعالیت‌های درست و قانونی خود ادامه دهند و همه با هم در راستای توسعه استان گام برداریم.

مرادنیا تاکید کرد: باید در سطح شهرستان فضای شور و نشاط حاکم باشد و امسال نیز تلاش خواهیم کرد علاوه بر جشن‌های مختلف، جشن نوروز را نیز شاداب برگزار کنیم.

شهرداری‌های کردستان به فکر ایجاد درآمد پایدار باشند

استاندار کردستان در ادامه سفر خود در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهرستان دهگلان و بلبان‌آباد با تاکید بر اینکه باید دوره‌های آموزشی ویژه برای شهرداران استان برگزار شود اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود این کارگاه آموزشی در یکی از شهرهای موفق کشور برگزار شود.

وی گفت: حضور و بازدید شهرداران از شهرهای موفق و استفاده از تجربیات آنان می‌تواند ایده‌های جدیدی را در ذهن آنان به‌وجود بیاورد.

مرادنیا تاکید کرد: باید شهرداری‌ها به فکر ایجاد درآمدهای پایدار باشند و نسبت به نظافت عمومی شهر و ورودی‌های شهر حساسیت به خرج بدهند.

به گزارش تسنیم؛ استاندار کردستان در این سفر یک‌روزه خود از برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام، ساختمان در دست احداث فرمانداری و صنایع غذایی بوبوتو و سابینا در شهرک صنعتی دهگلان بازدید کردند.

انتهای پیام/ح

R7848/P1357/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه

گردنه تته واقع در مسیر سروآباد _ پاوه با تلاش راهداران شهرستان سروآباد پس از گذشت پنج ماه بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، با اعلام روابط عمومی راهداری شهرستان سروآباد، محور سروآباد _ پاوه محدوده گردنه تته، امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ بازگشایی و ایمن‌سازی شد و تردد به آسانی در آن در حال انجام است.

ارتفاع برف در این گردنه به بیشتر از پنج متر رسیده بود که امروز پس از گذشت پنج ماه بازگشایی شد.

گردنه تته از جمله گردنه‌های برف‌گیر استان کردستان است که معمولاً با اولین بارش برف در پاییز هر سال بسته می‌شود و تا فصل بهار سال آینده امکان بازگشایی آن وجود ندارد.

کد خبر 747587

دیگر خبرها

  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد + فیلم
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد