Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-23@22:47:59 GMT

لیست انتصاب‌های افشانی

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۵۷۷

لیست انتصاب‌های افشانی

در این لیست اسامی نزدیک به ۲۷۰ نفرى که به عنوان مشاور وارد شهرداری شدند،نیامده است!

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Az3 برچسب ها: شهرداری تهران ، انتصاب ، محمدعلی افشانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: شهرداری تهران انتصاب محمدعلی افشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور حکمی، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا عاشوری را به عنوان مشاور در امور روحانیت منصوب کرد.   مشاوره در امور دینی و مذهبی، مشارکت در تصمیم سازی ها با رویکرد دینی، ارتباط با حوزه های علمیه، مساجد، ستادهای نماز جمعه، اماکن‌زیارتی، هیات‌های مذهبی و سایر نهادهای دینی مرتبط و ایجاد بستر تعامل و هم اندیشی مدیریت استان با علما، روحانیت و حوزه های علمیه به منظور ارتقاء کیفی برنامه ریزی های استانی در پرتو فرهنگ متعالی استان از جمله وظایفی است که استاندار از مشاور امور روحانیت انتظار دارد.   ارائه مشاوره های مورد نیاز در بهره گیری از ظرفیت های علمی و اخلاقی و معنوی و تبلیغی علما و نخبگان و اندیشمندان حوزوی استان، ارائه مشاوره در تقویت نهادهای مذهبی و حمایت از مبلغین فرهنگ دینی و برگزاری جلسات منظم با نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه و جماعات و مسئولین تبلیغی استان بمنظور هماهنگی و ارتقاء سطح تفاهم و همکاری ها نیز از دیگر مواردی است که استاندار از مشاور امور روحانیت انتظار پیگیری دارد.   حجت الاسلام عاشوری فرزند شهید حاج شیخ ابوتراب عاشوری شهید انقلاب اسلامی است که در امور فرهنگی و دینی سابقه فعالیت دارد.  

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی