Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@23:51:45 GMT

ایران عملیات تروریستی در کابل را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۵۸۱

ایران عملیات تروریستی در کابل را محکوم کرد

خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه تروریستی امروز در شهر کابل را که باعث کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از مردم، علما و روحانیون شد را به شدت محکوم و ضمن تسلیت به دولت و ملت افغانستان با خانواده قربانیان این جنایت شوم و نابخشودنی ابراز همدردی کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان،بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه تروریستی امروز در شهر کابل را که باعث کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از مردم، علما و روحانیون شد را به شدت محکوم و ضمن تسلیت به دولت و ملت افغانستان با خانواده قربانیان این جنایت شوم و نابخشودنی ابراز همدردی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه این عملیات هولناک و نکبت بار تروریستی در ایام میلاد پیامبر رحمت و شفقت انجام و باعث شهادت چندین تن از علمای اهل سنت شد، افزود: دست‌های پنهان این عملیات تروریستی ناجوانمردانه هدفی جز دامن زدن به فتنه قومی، فرقه‌ای و مذهبی نداشته اند.

قاسمی ابراز امیدواری کرد ملت افغانستان با حفظ وحدت و پشتیبانی از دولت مرکزی و با به کارگیری تجارب گذشته خود در راه مبارزه با تروریسم، این روز‌ها را که شاهد افزایش اقدامات تروریستی و خشونت ددمنشانه جنایت بار و با اهداف شوم است با صلابت و درایت پشت سر گذارد و در مسیر ایجاد و تثبیت صلح و امنیت پایدار در کشور خود گام‌های محکمی بردارد و قطعا در این راه از حمایت‌های همه جانبه دولت و ملت ایران، چون همیشه برخوردار خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کابل قاسمی عملیات تروریستی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق تجاری افغانستان و پاکستان

عبیدالرحمان نظامانی، کاردار سفارت پاکستان در کابل با موفق خواندن سفر هیئت پاکستانی به کابل، گفت: دو طرف بر سر تامین منافع مشترک و تسهیل تجارت دوجانبه توافق کرده‌اند.

وی افزود: دو طرف توافق کردند روی منافع مشترک کار کنند و تجارت دوجانبه و ترانزیت بین یکدیگر را تسهیل کنند.

گفتنی است دیروز هیاتی از مقامات پاکستان پس از حمله هوایی اسلام آباد به ولایت های خوست و پکتیا در افغانستان به کابل سفر کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وقوع انفجار در کابل
  • سفر هیئت پاکستانی به کابل موفق بود
  • کاردار پاکستان: سفر هیئت پاکستانی به کابل موفق بود
  • وقوع زمین لرزه در کابل
  • سفر معاون راه آهن روسیه به کابل
  • حمله تروریستی کروکوس را محکوم می‌کنیم
  • معاون اداره راه‌آهن روسیه وارد کابل شد
  • توافق تجاری افغانستان و پاکستان
  • طالبان حمله به شهروندان چینی در پاکستان را محکوم کرد
  • استاندار گیلان با حادثه دیدگان حمله تروریستی در روسیه ابراز همدردی کرد