Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@14:00:57 GMT

فوت مادر و کودک رودهنی در پی سقوط به چاه ۹۰ متری

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۶۲۰

ساعت 24- دبیر ستاد مدیریت بحران فرمانداری دماوند از فوت مادر و کودک رودهنی در پی سقوط به چاه ۹۰ متری خبر داد.

جعفر نورمحمدی اظهار داشت: سقوط ۲ نفر به درون چاه در یکی از باغ های منطقه مهرآباد به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی  رودهن اطلاع داده شد.

وی ساعت این حادثه را ۱۲:۱۵ ظهر امروز اعلام کرد و گفت: بلافاصله عوامل آتش‌نشانی شهرداری رودهن به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مدیریت بحران فرمانداری دماوند ضمن تشریح جزئیات حادثه گفت: در این حادثه متأسفانه یک مادر ۴۲ ساله و یک کودک ۸ ماهه که در یک ویلایی به عنوان سرایدار حضور داشتند، به درون چاه ۹۰ متری که ۲۰ متر آن پر از آب بود و مقابل اتاقک سرایداری قرار داشت، سقوط کردند.

نورمحمدی گفت: این مادر و کودک در اثر خفگی جان خود را از دست دادند، که پس از تلاش ۳ ساعته نسبت به تخلیه آب داخل چاه اقدام کرده و اجساد را از داخل چاه بیرون آورند.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه تلخ در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر/ سقوط جرثقیل ۲ کشته داد

فریدون بندری فرماندار ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از ماهشهر گفت، ساعت ۱۰:۲۳ صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، حادثه در اسکله پتروشیمی رازی منجر به فوت ۲ نفر و مصدوم شدن ۴ نفر از نیروهای تعمیرات گردید که ۲ نفر از مصدومان سرپایی درمان شدند.

وی افزود: متاسفانه در ساعت ۱۰:۲۳ دقیقه صبح جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، یک دستگاه جرثقیل پتروشیمی رازی که در اسکله شماره۶ در حال انجام تعمیرات بود، سقوط کرد و منجر به فوت ۲ نفر و مصدوم شدن ۴ نفر از نیروهای تعمیرات گردید؛ ۲ نفر از مصدومان حادثه بصورت سرپایی درمان و ۲ نفر دیگر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند که حال عمومی افراد مطلوب است.


وی افزود: این حادثه بر اثر شکستگی بوم جرثقیل رخ داده است، ضمن اینکه علت حادثه در دست بررسی کارشناسان فنی قرار دارد و به محض اطلاع دقیق از این حادثه فورا اطلاع رسانی خواهد شد.

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید
انتهای خبر/

کد خبر: 1227659 برچسب‌ها پتروشیمی

دیگر خبرها

  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • حضانت فرزند در قوانین ایران؛ مراحل، شرایط و حقوق والدین
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی ژاپن
  • سقوط 2 بالگرد نظامی ژاپن/ یک کشته و 7 مفقود
  •  سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر
  • اتاق های مادر و کودک در مترو دوباره باز می شوند | صدور مجوز به واحدهای تجاری و مراکز خرید به شرط ایجاد این اتاق
  • ۸ کشته و مفقودی در پی سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن/ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند
  • حادثه تلخ در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر/ سقوط جرثقیل ۲ کشته داد