Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جشن کتاب و کتابخوانی باهدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و نهادینه سازی عادت های خوب در خانواده ها با حضور معاون فرماندار هفتکل و جمعی از اعضای فعال در کتابخانه عمومی شهیدان اسلام این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم نادر مرادی فر، ریاست کتابخانه عمومی شهیدان اسلام هفتکل ضمن خیر مقدم به حضار گفت: هفته کتاب فرصت مناسبی برای جلب توجه همگان به اهمیت کتاب و کتابخوانی و تقدیر از خادمان کتاب و نهادینه سازی فرهنگ مطالعه در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا وظیفه همه افراد فرهیخته است که در اشاعه، گسترش و تقویت هرچه بیش تر فرهنگ کتاب و کتابخوانی اهتمام ورزند و همه درد آشنایان و دل آگاهان به منظور بسیج همگانی برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی بپاخیزند، تا هنگامه خجسته ای در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی به سوی وضعیت آرمانی برپاشود.

مرادی فر با اشاره به شعار امسال هفته کتاب که "حال خوش خواندن" بیان داشت: این شعار باید به طور کامل تحقق پیداکند و هیچ کس در هیچ جا  هیچ بهانه ای برای نخواندن نداشته باشد.

گفتنی است؛ در این مراسم با اهدای لوح یادبود و جوایزی از اعضا و خانواده های فعال کتابخوان این کتابخانه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/گ

برگزاری نمایشگاه کتاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته کتاب کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیش از هزار کلاس درس به کتابخانه در مناطق محروم کشور

 آقای فلاح در سفر به چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح در قالب قفسه کتاب در مناطق محروم متناسب با پایه تحصیلی ایجاد می‌شود.

به گفته وی، در مرحله نخست هزار کلاس درس تجهیز و پیش بینی می‌شود به ۷ هزار کلاس درس برسد.

بیشتر بخوانید

با کار جهادی و میانبر باید محرومیت‌های چهارمحال و بختیاری را رفع کرد

معاون فرهنگی کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوان کشور با اشاره به اینکه هر کلاس درس ۱۰۰ کتاب کودک و نوجوان خواهد داشت، افزود: در سال کتاب‌ها دو بار هم تعویض می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • تجهیز بیش از هزار کلاس درس به کتابخانه در مناطق محروم کشور
  • اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • تشییع پیکر مادر شهیدان گرامی در اسلام آباد غرب
  • هیات خادم الرضا (ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • هیات خادم الرضا(ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • سرانه فرهنگ در کشور ما بسیار پایین است
  • برگزاری ویژه‌ برنامه ماه عاشقی در شیراز